Translate

如果大阪不快樂?

其實不論我去大阪快不快樂也好,最後也是要回香港的。分別只在於如果我說在大阪不快樂的話,回到香港應該是會被雷公劈的!昨天行程緊密,一早去了大阪城的天守閣,中午在心齋橋的大丸掃貨。之後把家母安頓在酒店小休,我獨自從酒店步行十五分鐘去 Joshin 的 Gundam'sVolks 店 尋寶。最後兩母子再去梅田行街食晚飯。


下圖:大阪城天守閣


下圖:蟬鳴空樹林,八月大阪道


我住的酒店應該只有三星級(大阪富士屋),但勝在位於日本橋站和長堀橋站中間。在酒店門前的大街往南走十五分鐘就到 Gundam's、Volks 和 Animate;真難為我星期三傍晚在難波走來走去找它們!因為只有個多小時的空檔,所以只能在三間舖中粗略巡視業務。最開心是在 Gundam's 掃了全場兩盒相同的絕版模型,一盒自奉一盒作笑笑團工作人員的抽獎。另一開心收獲是在 Animate 買了隻塞 CD!


下圖:除了四盒模型和 CD 之外,今次日本之行的戰利品

13 則留言:

  1. 當年我四月去,住在大阪城附近的酒店,傍晚城樓打了燈,又剛好下著濕雪,好靚... 買了那隻Macross CD呢? 最後真係要講句,老同你真有心...
    [版主回覆08/13/2010 21:46:00]Macross - Song Selection,二十首歌,只賣¥2000。不過我部電腦在回港前裝了 Norton 360,影響到至少一個軟件瓜了,disc drive 又瓜了,無得聽 

    回覆刪除
  2. 有d 似模型盒面......
    [版主回覆08/14/2010 08:31:00]模型盒面應該不會用非藍天的相吧 

    回覆刪除
  3. 梅田、難波好多靚女睇,應該可以平衡下
    [版主回覆08/14/2010 08:32:00]我比較喜歡東京妹 

    回覆刪除
  4. 我去大阪都係住富士屋,門面幾靚,入面就舊左小小,其他都 ok,地點都算唔錯,可惜離地鐵站遠 左小小,我最後一日用左 20 分鐘又富士屋行去 JR 難波站搭 jr 去機場。
    我o個時去 電電城有週未 六日大特價(有大高達海報那間 joshin),唔知而家有冇,你可以去碰碰運氣。
    仲有一間中古店,係 joshin 斜對面,我就係係到執到特平的壽屋模型。
    你可以睇下我篇 blog ︰ http://hk.myblog.yahoo.com/wahlo415/article?mid=4338
    [版主回覆08/14/2010 08:44:00]萬謝  我走的時候選擇坐的士由富士屋去南海難波站,一來同行有家母;二來距離近,的士沒有跳錶就到;三來行的話沿路又窄又上上落落不宜拖行李;最後南海難波站都幾難揾,不如叫司機車到門口吧,反正的士站就在酒店不遠處。

    回覆刪除
  5. 姑果我去日本,一定破產
    [版主回覆08/14/2010 08:47:00]真係要好忍手先得 

    回覆刪除
  6. 今次行程節目豐富,又可以 shopping, 一樂也...
    [版主回覆08/14/2010 08:48:00]今次帶住家母自由行去日本,算交足貨了!

    回覆刪除
  7. 幾時返來, 我地再飲紅酒呢
    [版主回覆08/15/2010 09:03:00]幾時睇你老哥得閒,我就是閒人一個 

    回覆刪除
  8. 我有得去日本一定勁入Gundam Color set..
    [版主回覆08/15/2010 09:09:00]我買是因為日本現在不再准許寄出模型油,網上是買不到了。但因為我是坐飛機的關係(日本→香港,香港→加拿大),又不太敢帶太多 

    回覆刪除
  9. 因為跟團, 所以唔快樂?
    [版主回覆08/15/2010 09:11:00]唔快樂係有一個會被雷公劈的假設問號 

    回覆刪除
  10. 噢!好有興趣想知那兩盒絕版巾是什麼? 塞CD是收錄由明美時代致F嗎?
    [版主回覆08/17/2010 11:51:00]現在其他笑笑團工作人員都不知道那是甚麼模型,要保持神秘感才過癮  F 的歌我不太認得,多數是沒有,但由原 TV 至 Zero 都有精選歌。

    回覆刪除
  11. 做人係要咁先o岩o既。
    [版主回覆08/17/2010 11:52:00]邊方面先?知足常樂,否則會被雷公劈的!

    回覆刪除
  12. Hea 下 hea 下,睇下風景濕下皮,做人應該如此。
    [版主回覆08/17/2010 18:04:00]不過我隻腳痛足咁多日!

    回覆刪除
  13. 腳痛預o左啦,呢o的先係旅行的意義。
    你看過了許多美景 你看過了許多美女 你迷失在地圖上每一道短暫的光陰
    [版主回覆08/18/2010 06:30:00]我唔係美女,你不必用華美醉人的文字去 lum 我 

    回覆刪除