Translate

出走

這個週末因為家母牛一的關係,所以星期五一放工就回到多倫多。(實情是星期五早了個多鐘離開公司,但也躲不開交通擠塞 )雖是一個週末,但自然也是模型不離身。話就話我貴為一卜之主,一堂之首,但實情我只是一名小小小打工仔,自然買不起那個三萬円的吉田袋,唯有用土法攜帶一應模型工具。


下圖:匆忙間帶了盒坦克到多倫多,而工具盒就只是一盒田宮 1:48 MMV 坦克般大小。


下圖:盒內的工具雖然不多,但將就一下帶回公司(對,是公司)砌模型也還可以。只不過帶去公司時,中間一格就放滿要砌的部件,不必另帶整盒模型。


下圖:所有基本工具(這套自然不是平常用的工具)。不過今早在多倫多砌模型時發覺這個流動工具箱中少了蝕刻鋸!


下圖:其實多數工具都是打磨用的,因為外出砌模型都是消磨時間為主,沒有需要有噴油或大改造的工具。




下圖:出外時才會用到的手提電腦當中發現這張用電腦試了色的獨角獸相。那時是有考慮過用吉姆色。


下圖:不過早幾日上完色的獨角獸還是用回原色。

15 則留言:

  1. 地理堂兄, 好好奇想問, 你帶咁多工具係身就係預左開工
    但你又唔係出trip, 邊有時間俾你攪野?
    [版主回覆11/28/2010 19:14:00]你見我寫得出這篇就知我在多倫多幾得閑啦! 其實這盒工具除了出 trip 之外,有時臨瞓前躺在床上想攪少少嘢都係用佢,因此當中才有一個剪鉗。

    回覆刪除
  2. 這就是對模型的熱愛!!
    [版主回覆11/29/2010 00:18:00]仲要係好得閑果隻 

    回覆刪除
  3. 裡面好似冇筆刀喎...砌模型冇筆刀換咗係我會做唔成人架...
    [版主回覆11/29/2010 00:25:00]我慣用鎅刀,筆刀返而可以無。話時話,圖中雖然只有一把鎅刀,但它的設計上是內裡另有兩把替換刀片。極適合出外使用。

    回覆刪除
  4. 模不離手, 好勤力
    [版主回覆11/29/2010 08:49:00]就是沒有時間 

    回覆刪除
  5. 加拿大生活真好...
    連工作都有咁大空間....
    [版主回覆11/29/2010 08:49:00]那祇是摺枱吧,所以未開工前空空如也。

    回覆刪除
  6. 好優閑的生活,我鍾意
    [版主回覆11/29/2010 20:07:00]我早已為退休作出準備了!

    回覆刪除
  7. 流動式製作...的確係熱愛模型...
    [版主回覆11/29/2010 20:09:00]只是證明我生活枯燥乏味吧!

    回覆刪除
  8. 上咗床就好瞓啦, 仲要攪少少...
    [版主回覆11/29/2010 20:11:00]我張床有一半面積放了模型書,上床好難唔諗模型唔搞模型的 

    回覆刪除
  9. 果D係咪半透明效果
    [版主回覆11/29/2010 20:12:00]大佬果然係大佬,咁嘅相片質素都逃不出你的法眼 

    回覆刪除
  10. 旅行工具盒
    [版主回覆12/02/2010 13:25:00]也是返工工具盒 

    回覆刪除
  11. 果然係熱血青年 . [有時臨瞓前躺在床上想攪少少嘢], 呢一句令人有好多想像空間
    [版主回覆12/02/2010 13:25:00]你未免想得太多了 

    回覆刪除
  12. "一卜之主,一堂之首,但實情我只是一名小小小打工仔" 李+*也是一個打工仔啊,~~~
    [版主回覆12/02/2010 13:24:00]咁曾特首也是打工仔一名,還是一個矢志要「我會做好這份工」的打工仔呢!

    回覆刪除
  13. 嘩!! 好 shape 呀只色~
    [版主回覆12/02/2010 13:21:00]電腦試色吧,也沒有用心去試呢 

    回覆刪除
  14. 呢位呀 Sir好勤力,比個 AA+++++你  ~
    [版主回覆12/02/2010 13:20:00]你俾個 AA+++++ 阿 sir,原來你是校長 

    回覆刪除
  15. (Empty)
    [版主回覆12/02/2010 13:18:00]客氣客氣!

    回覆刪除