Translate

異數:一個月內第二個完成的模型

話就話這是今個月完成的第二個模型,但絕不表示我用了一個月時間去完成。太空人塊面就已經要油了兩遍,第一次時首次用塑膠彩就「膠」了要洗掉再試一次。




另外有其他相,見模型村廣場吧!

10 則留言:

  1. 好似電視機加手手腳腳, 但我都好鍾意呀!

    回覆刪除
  2. SF3D洗衣機!!!我好like o架!我仲有隻fireball等梗出世。 生銹得幾好wor!!! 人仔件衫好似乾淨咗D, 燈光問題?  

    回覆刪除
  3. 個人仔不單止是燈光問題,是塗裝出了大問題。這趟我第一次嘗試用塑膠彩去油人像,個人頭油了兩次才勉強收貨。個身軀油極都不好又無心機,最後還是用 0.2mm 噴筆全個噴上田宮模型油算數!

    回覆刪除
  4. 成個系列都肥嘟嘟咁Q既!
    [版主回覆04/13/2009 02:23:00]橫山老師的特色嘛!

    回覆刪除
  5. 差d睇漏眼....
    [版主回覆04/13/2009 02:22:00]睇漏眼,係你時運高

    回覆刪除