Translate

收爐

如無意外的話,這部田宮 1:48 的蘇聯反坦克坦克 SU-122 應該是我在 Halifax 完成的最後一個的模型。而依照計劃,我希望可以在八月前於渥太華的新居中起壇繼續開工






7 則留言:

  1. very good呀!但點解你唔整多d 1:35坦克呢, 48呢個比例有D奇(除非用來趁48的飛機呀.)

    回覆刪除
  2. 好厲害! 同我一樣,為搬屋停工成個月咁慘?

    回覆刪除
  3. 你近期仲有無見到浣熊ar??

    回覆刪除
  4. 你會在你的網頁中再作詳細的製作介紹嗎?

    回覆刪除
  5. 回 Jolly roger:始終我對軍事模型的喜愛程度有限,1:35 既稍貴亦稍花時間,在製作上的資源花費略大了一點。 回 YAYA:我想我沒有你或小鯊慘,至少我現在停工不是全為了搬屋,而是因為下星期有客到訪,需要收拾一番。 回 GD:揾蘇文峰都算唔到浣熊幾時出現啦!要知這種動物神出鬼沒,行動又快。不過數有趣的話,我見過最難忘的一次是鴨:鴨媽媽領着一串小鴨緩步橫過馬路,兩旁的汽車全部停下來等牠們過完馬路才敢開車。 回 ROX1:多謝 回 crabchiu:會,因為今次試用了一個新方法,有需要記錄下來供自己備忘。不過網頁會稍遲才可以完成,因為要執屋!

    回覆刪除
  6. 好勁呀!真嘅一樣...
    [版主回覆10/23/2007 07:27:00]客氣客氣

    回覆刪除