Translate

充實過後

昨晚終於煲完這十二隻碟,不過故事只去到 Namek 星,當地的神龍還未有被呼召出來;其後的故事要等兩三個月後推出第三套碟後才有分曉,唯有等等等等等..........


不過這套碟的確不錯,畫面 remaster 得很清晰亮麗,頗有 THX 的水準。英文聲道有杜比數碼,另外還有日文聲道(舊版好像只有英文配音聲道,日文免問。)最重要者是價錢不貴,加幣$45(~HK$315)一套有三十多集,以龍珠 Z 這劇集的質素而言算便宜了。


看罷這兩套 DVD 後,才對這故事有較深入的認識。之前在電視台放映時,斷續收看難免有遺漏,而且配了英文後,很多名字的原意則盪然無存。雖然以前看過部份「漫畫週刋」連載的龍珠,對大部份人物的名字都知道原意,但總不會百份百知道全部的!現在看完這十二隻碟後,跟住煲甚麼呢?明日分曉



14 則留言:

  1. 近十年有咩動畫大作呢?除了新世紀福音戰士外,我諗唔到了……(但不是我杯茶) 所以我現在仍是追緊ANIMAX重播的「龍珠」(不是龍珠z)及幽遊白書,仍樂此不疲。當然龍珠z比這兩套好看得多吧﹗

    回覆刪除
  2. 鋼鍊、我的女神(OAV 及 TV 版)、Big O、攻殼等等我覺得都好睇。

    回覆刪除
  3. Yeah......Giant Robo!!!!!我的至愛動畫其中之一!!! 難得 dilaton 兄對這套超級 dum 波鍾的動畫版龍珠咁有性趣追看,俾著我一早打爆了電視.....

    回覆刪除
  4. 所以先要睇 DVD 版本,有得飛片及快速播放

    回覆刪除
  5. 你有無睇埋 the Big O 的電視版?佢 OVQ 表達的氣氛很好,但故事去到尾便唔知佢想點。

    回覆刪除
  6. 原來 The Big O 還有 OVA 版,我只知道有電視版一和二輯而矣!忘記了,講開 Big O,當然要提到星際牛仔 Cowboy Bebob (香港好似這樣譯),也是另一套用爵士樂做配樂的高質素動畫。

    回覆刪除
  7. 打"飛利"先正,最後3分鐘打足超過3個鐘... 動畫方面,我覺得一年差過一年,都是以前既好. 攻殼,三一,Giant Robo,Gunbuster,可有記起愛...真是好正.

    回覆刪除
  8. Cowboy Bebop 也是當年的佳作,我記得第五話好有吳宇森 feel,非常令人難忘。

    回覆刪除
  9. 「當然要提到星際牛仔 Cowboy Bebob (香港好似這樣譯),也是另一套用爵士樂做配樂的高質素動畫。」 我居然冇提佢tim......自己係 之前的blog 都有提過。冇錯,套野好正,音樂正,人設好(女角身材正、主角瘦得來有李小龍feel、哥基仔好得意……),當年我仲買了頭幾集vcd同畫集。 而giant robo太少了,我仲未能印入腦……

    回覆刪除
  10. 三一?! OAV 的真三一?

    回覆刪除
  11. 是真三一(世界最後之日),頭幾集我覺得好好睇, 大爆炸之後劇情就拖慢,最後更玩到走火入魔... Cowboy我沒有睇,或許沒有賣點吸引我睇.

    回覆刪除
  12. 真三一真係好誇,「走火入魔」真是說得一點也不錯!

    回覆刪除
  13. 我都覺攻殼係近排最好睇的了! 鋼鍊、狐忍、keroro等, 改得太底智, 睇書好過...

    回覆刪除