Translate

斷正

昨晚噴完油清洗噴筆時,一不小心弄斷了個噴咀 (Mr Hobby Procon Boy FWA 0.2mm) 唯一可以興幸的是已經不用這支 0.2mm 噴筆,其餘上色部份可以用支 0.3mm 噴筆埋尾。真阿「好彩」!


2 則留言:

  1. 原來你都用 patinum 0.2 的~ 要唔要我幫你搵修理零件? 用我自己o個支去配 9 成 9 唔會錯 gwa
    [版主回覆10/15/2007 01:12:00]多謝先,但我暫時未有空跟進應該怎樣做。我想 T-Hobby 或 Rainbow Ten 應該幫到我。如果他們未能幫手就恐怕要麻煩你了!

    回覆刪除
  2. 同病相憐?﹗ http://hk.myblog.yahoo.com/lazyhenry-lazyg/article?mid=1238
    [版主回覆10/15/2007 01:13:00]我這支噴筆只用了一年多,還未病入膏肓。

    回覆刪除