Translate

悶狗狗

這個週末是加拿大的感恩節假期,所以昨天就回到多倫多老家。一如以往到多倫多都是無無聊聊的,尤其是整天又下著大雨,人和狗都悶悶的留在家中。




今次回多倫多,身邊帶著砌的是...登、登、登:阿媽 call!希望十一月可以完成,因為不會大改,只做點小裝飾和分件小改造便算。







7 則留言:

  1. Snowy 好長頭髮ar~
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]頭髮長只是小事,最慘是腳板底毛也長,分分鐘 pk

    回覆刪除
  2. 好野﹗阿媽call﹗﹗我又叫阿媽call下我先﹗﹗

    回覆刪除
  3. 隻汪汪好頂癮!!! 我都有隻阿媽 call,唔知幾時先開波.......

    回覆刪除
  4. 嘩, 個個都比阿媽call了! 我果隻連砌都未砌啊!!!

    回覆刪除
  5. 又唔去 太古 度行 下? The One 好似入咗D新嘢.
    [版主回覆11/30/1999 00:00:00]原來你是多倫多倫多友,失敬失敬。我沒有去太古,多人難泊車,我只去了 Vaugh Mills 的 The One 買了盒 GM Type C,但那裡未見有趣的新模型。

    回覆刪除
  6. 正是!   得閒出嚟飲茶.
    [版主回覆10/14/2007 10:35:00]我在萬錦那邊出沒多,你呢?

    回覆刪除
  7. Me too. I live in Markham.
    [版主回覆10/15/2007 09:41:00]那就真的很近萬錦及太古了!

    回覆刪除