Translate

轉轉口味

今晚終於可以為部 Stryker 上色。昨天去模型舖買油,原本打算依照小喇叭的說明書用 GSI 水性 303,但偏偏無貨。好彩自己眼利(),見郡氏油架上 H303 旁寫着"FS4734"的字樣,於是行去 Model Master 的水性油架找這號碼。最後終於找到;下面的"Medium Green"就是這個"FS4734"了!這的確是 Stryker 的顏色



俗語云「入屋要叫人,入廟要拜神」,所以昨日在模型舖亦簽了香油,求了個製作目標回家


這盒模型只有拖車頭和拖架,沒有拖架上的坦克。這自然是一件好事,因為我根本沒有打算放坦克在拖架上;放件科幻模型在上面也會很有趣吧!


7 則留言:

  1. 放部1:72高達上去? 好大工程喎!
    [版主回覆10/25/2007 05:44:00]所以不會用高達,1:72 的科幻模型還有不少呢!

    回覆刪除
  2. e......  圖一o個兩隻光碟,你自己唸ga??  你又幾厲害 wor... 咁你都唸到~ creative creative!!
    [版主回覆10/25/2007 05:45:00]我果然同妳有代溝,完全不明白妳的意思。

    回覆刪除
  3. 水性油, 好chi塵 !
     
    [版主回覆10/25/2007 05:49:00]哥仔,有頭髮誰想做癩痢!這裡不比香港日本,油性油是極少有得賣,就算鬼佬的 Model Master 油性油也完全不齊;不過話分兩頭,Alclad II 又幾齊的

    回覆刪除
  4. 我覺得GD好可愛﹗
    [版主回覆10/25/2007 11:15:00]咁妳可以帶佢去睇金魚嘅!(okay,我心腸更壞 )

    回覆刪除
  5. 見到你整,我心又郁埋。
    [版主回覆10/25/2007 11:17:00]你整你隻齊天大聖啦,太期待了!

    回覆刪除
  6. dilaton, 咩ar..........  o個兩個圓形野wor... 乜唔係光碟o黎ge咩??  你recycle d光碟ar ma.... 乜原來唔係ar??  買部坦克時送埋ga??
    crabchiu, 你真係壞心腸~
     
    [版主回覆10/25/2007 11:13:00]妳全猜中
    但問題是,這樣做不是怎樣厲害吧?!在下少俾人戴高帽,一戴就心怯,一怯就以為妳另外指甚麽東西

    回覆刪除
  7. good work!
    [版主回覆10/26/2007 10:59:00]謝,不過未做完都不能說是好是醜;砌模型實在太容易臨天光癩尿了!

    回覆刪除