Translate

寧作太平犬

過去兩日我返回多倫多,生活倒也自在,有吃有模型買,但就是睡不好!每晚 Snowy 總像以往般跳上我的(單人)床上睡,但牠總是從起初睡在一邊到中夜瞓了在床中央。如果我推開牠老狗家的話,牠還要兇我  只能嘆一句太平狗越做越大支嘢!


5 則留言:

  1. 果然妹仔大過主人婆喎~
    [版主回覆11/28/2007 07:02:00]我已經是屋企最嚴的一個了!

    回覆刪除
  2. 冇錯,d狗越老仲越惡﹗
    擒晚fallie就好似Snowy咁兇我老婆,仲撞到佢損左﹗我當然要「大義滅親」先來句pk,再一野打佢落床……
     
    (30秒後呵返佢……… )
    [版主回覆11/28/2007 07:04:00]你這個老公都做得好馬虎,只呵老婆 30 秒咁大把

    回覆刪除
  3. 寵壞哂~
    [版主回覆11/28/2007 07:06:00]無法,我不想半夜佢老人家吠!

    回覆刪除
  4. 咁佢訓被外面定內面ar??
    呢排天氣凍,有時樂樂同小雲都會訓埋係被裡面。
    [版主回覆11/30/2007 10:53:00]被上。通常這裡的屋有暖氣,而且牠毛長長,所以其實牠不喜歡被被蓋着。反而牠專揀被面柔軟的地方上躺!

    回覆刪除
  5. 如你係全屋最嚴,咁唔得隻狗可以凶番你喎 !!!
    [版主回覆11/30/2007 10:56:00]至少牠還未吠我未敢咬我

    回覆刪除