Translate

未到聖誕的聖誕

這幾天在公司忙得要命,到了一個工作週的盡頭,雖然距離聖誕還有約十日,但今天放工一回到家中就收到三盒包裹,仿如收聖誕禮物一般。一盒是田宮的 1:35 豹 2A6 (ebay),一盒是【死忙筆記】的 1 - 4 英文版漫畫 (Amazon),最後是紅鷄和幾樽 GSI 油性油 (Rainbow Ten)。似乎老長的 VF-0D 可以再開始製作和上色,而笑笑團又可能會開多一條戰線了!


11 則留言:

  1. 嘩﹗好肥仔呀你﹗﹗
    你的聖誕認真快樂吧﹗﹗
    [版主回覆12/15/2007 23:49:00]肥仔?!聖誕我派血你又唔知啫!

    回覆刪除
  2. 咁多火頭... 睇嚟笑笑團會有好多作品, good !!!
    [版主回覆12/15/2007 23:48:00]這隻也不知做不做得起?

    回覆刪除
  3. 你咁住成個聖誕就咁屈係屋企?
    [版主回覆12/15/2007 23:47:00]係就發達囉!聖誕要返多倫多省親,相當無自由!

    回覆刪除
  4. 死亡筆記在美加受歡迎嗎?
     
    這樣問是想知其 NDS game 推出英文版的可能性。
    [版主回覆12/15/2007 23:45:00]這個就不清楚了,TV 版還是幾個星期前才開始在電視推出。觀乎第一隻 DVD 的銷售網還不是很廣,應該還未算大熱。

    回覆刪除
  5. 點解要看英文版?
    [版主回覆12/15/2007 23:41:00]因為這裡是加拿大,而且我看電視版也是本土的英文版,所以順理成章也看英文版漫畫。不過昨晚看了半本書,還未習慣看英文文字從左到右,故事畫面鋪排由右至左。

    回覆刪除
  6. 砌件豹 2A6 來睇吓先啦
    [版主回覆12/16/2007 05:11:00]一定會在 2008 年完成,皆因加拿大的 A6M 已經在幾個月前在阿富汗執勤,完成的衝動還是有的。

    回覆刪除
  7. 嘩! 咁聖誕節咪好唔得閒...!?
    [版主回覆12/16/2007 22:12:00]單單隻紅鷄已經夠我忙半年,聖誕節自不然唔得閒!

    回覆刪除
  8. 聖誕緊係要買下野先似聖誕o既
    [版主回覆12/16/2007 22:10:00]完全同意!

    回覆刪除
  9. 砌o下o野睇o下漫畫, 直頭係人生一大樂事~~~
    [版主回覆12/16/2007 23:13:00]砌乜先

    回覆刪除
  10. oh, YAGD! one of my favorite~~ waiting your comp :D  GOGO!
    [版主回覆12/18/2007 09:49:00]Thanks

    回覆刪除
  11. 今個月22號,ANIMAX播足最後8集,我同老婆在這3多小時內一定不會離開電視……太緊張了。
    [版主回覆12/18/2007 09:50:00]我看上面那頭四本漫畫已經廢寢忘餐了。

    回覆刪除