Translate

西瓜

早幾日有朋友笑稱我這個頭像似西瓜,所以這幾天噴了灰把這部 MG 渣古 F2 黃黃綠綠的顏色遮去(但圓渾依舊。)因為身軀仍在製作中,無暇拍照,所以只附上手手腳腳的照片,部份照片是與沒有改造部件的對照。



引用

4 則留言:

  1. 可能要等你改好成隻之後,再拍埋隻未改的一齊比較,才見得出整體的效果。
    現在覺得你落左好多功夫,但唔夠突出呢。
    [版主回覆01/19/2008 09:39:00]我懷疑就算成隻改好之後,與一隻未改的比較也不怎樣突出。我以前的製作也是放了好多功夫但效果不明顯。反正自己搞得過癮就算。

    回覆刪除
  2. 可以見到大幅度改造....
    MG Zaku II F2 已經列入我今年模型製作名單,希望可以完成....
    完成後,可以互相觀摩.....
    [版主回覆01/19/2008 09:41:00]但係你咁多功課做....

    回覆刪除
  3. 腳踝改得很好喎. 同你睇法一樣, 有時改o野係睇o既人唔覺眼, 但係自己唔改唔舒服....
    [版主回覆01/19/2008 12:39:00]謝,但其實腳踝很易做,反而自己最滿意是腳尖的手工
    尤其是現在出的高達模型,外型一般都已經出得很好,要改好外型只是改很微細的地方,但微細不一定是簡單的工序,效果不會突出但不改不舒服。

    回覆刪除
  4. 原版實在好有"著拖鞋"感覺! XD
    改完後真是自然多了!
    [版主回覆01/21/2008 02:26:00]好嘢,「著拖鞋」咁貼切的形容詞都比你諗到

    回覆刪除