Translate

其實你又知不知

1. 如果你這軟件連我是否有常用也不知道,為何要彈出來提我 upgrade?


2. 你這軟件工作的時間也是我開電腦的時間,大家卻都用同一組 CPU,請不要在我用電腦的時間悄悄啓動你這程式去做「你的工作」。


3. 不要以為我安裝了你這軟件就等同歡迎你隨時自動啓動。請不要一跳出來便問 "New upgrades are available. Do you want to install them?"。其實我想 uninstall 你這程式好耐,只是未有時間攪吧。


4. 不要以為有 upgrades 我便會抽空安裝。我貪新,但不會貪你這無用的程式。


5. 如果我要你提我 upgrade,是表示我很久沒有用過你這個軟件,不勞你自動啓動去提我更新。


6. 其實你這個軟件,我真的不需要。



故此,剛才我 uninstall 了 Quicktime

8 則留言:

  1. 睇完好有共鳴,特別用mac裝左office係ext hdd,因為要羅黎試機,所以成日係不同mac度boot,每一次都問我update真係煩死...
    [版主回覆01/24/2008 10:50:00]Apple 啲嘢就係太 aggressive,真係自以為人人一用就會愛上它

    回覆刪除
  2. 你...你同小鯊夾好的!?
    [版主回覆01/25/2008 11:12:00]我 uninstall 時也沒有想到這樣寫,回了小鯊那篇才發覺可以搭順風車。

    回覆刪除
  3. 又一次證明:
    「有d野你越係要搵黎用,就越係搵佢唔到;
    而你越係唔等駛既野,佢就無時無刻響你面前出現!」
    問你怕未?
    [版主回覆01/25/2008 11:10:00]世事就係咁奇怪!

    回覆刪除
  4. 你個網有新野,要快d POST 上來喎。係BLOG睇相方便D嘛。
    [版主回覆01/25/2008 11:07:00]邊有新嘢?!你早啲瞓吧,你開始眼花有幻覺

    回覆刪除
  5. quicktime, realplayer 同windows media player 三個之中platform最差真係quicktime
    [版主回覆01/25/2008 11:06:00]現在我只用 WMP,費事部機安裝太多唔等洗軟件,個個週時提我 upgrade 我都會好忙。

    回覆刪除
  6. kerokerokerokerokerokerokerokerokerokerokero......
     
    最近被迫 upgrade 了 IE 的新 version,好想 downgrade 番佢!
    [版主回覆01/25/2008 11:03:00]真係唔知可以點做,你唯有習慣一下新版吧!

    回覆刪除
  7. 講起 downgrade,我有個朋友最近買部手提,Bundle Windows Vista, 但他發現 Vista 唔 support 幾個佢用開的 appliations,所以想用回 Wins XP。同銷售間公司講,話俾 150 蚊買個 Wins XP, format 部機重新 install 便可以。
    俾錢 upgrade 部機我就聽過,俾錢 downgrade 真係第一次聽,真係活到老學到老呀!
    [版主回覆01/28/2008 09:40:00]這個可能是你個朋友的壞消息:據聞二月初或中會推出 Vista 的 SP1,雖然解決不到用開 appliations 的問題,但預期會激起另一波 Vista 的 upgrade 潮,令 XP 更形邊緣化。

    回覆刪除
  8. 用Media Player Classic..... 基本上乜都睇到^^
    [版主回覆01/28/2008 09:36:00]同意,所以如非必要我也不安其他播放軟件。

    回覆刪除