Translate

樓上來的聲音

經過上次洗櫃之後,廳中兩個大喇叭從本來一起平放變成一高一低,於是乎昨天走去買了對架把它們托高至近天花板,一勞永逸!



從相中可見,一對喇叭還未拉線,原因是托高之後左面原本的喇叭線差了幾吋   就只差那數吋就累我要把廳中傢俬拉開一旁,午飯後還要外出去買喇叭線

9 則留言:

  1. 係前面果對定係後面果對呢? 去到天花板咁高, D聲會唔會唔靚??
    [版主回覆03/31/2008 10:41:00]前面的一對喇叭。
    聲靚唔靚就唔知,但現在它們不再是平向前放而是擰側指向廳中心,感覺聲音比以前集中較為強烈。

    回覆刪除
  2. 香港d時裝店好興將d 喇叭放响天花板.....
    [版主回覆03/31/2008 10:42:00]同我的情況一樣:地方有限嘛!

    回覆刪除
  3. 「小喇叭!咁鬼短!正加長!」dilton在家中裝喇叭時生條地說。
    [版主回覆04/03/2008 09:25:00]知我者莫若兄台

    回覆刪除
  4. 其實會唔會真係高得滯呀
    [版主回覆04/01/2008 09:05:00]再低就碰到頭了,如果低到眼睛水平的話就阻住其他櫃了,倒也進退兩難。

    回覆刪除
  5. --放得高, 好處除了節省空間, 就是不用打掃, 因為鋪滿塵都看不見, 眼不見為乾淨嘛. ... 不過, 可能要開得比較大聲, 如果自己睡或活動的地方很低的話.
    [版主回覆04/01/2008 09:02:00]好啱聽嘅一句:「鋪滿塵都看不見, 眼不見為乾淨」
    那是客廳,我未結婚,所以無機會睡在喇叭下聽歌

    回覆刪除
  6. 早就應該啦老細
    [版主回覆04/01/2008 08:59:00]要我肯去做先得假老細

    回覆刪除
  7. 大哥你住的apartment 是獨立屋還是樓??
    [版主回覆04/01/2008 08:58:00]樓,所以這個冬天不用剷雪

    回覆刪除
  8. 我有好幾個FRIEND都係咁整, 不過佢地就唔止天花板一對...
    聽起上黎幾正, 但唔太鐘意D線走哂出黎, 所以冇攪了~
    [版主回覆04/03/2008 12:48:00]電線外露對我來說以經習以為常了,可悲也!

    回覆刪除
  9. 後面果對高D都得, 前面大高唔係咁好.
    [版主回覆04/07/2008 01:33:00]既然如此,下次搬屋時要改改前面對喇叭了。

    回覆刪除