Translate

浸淫於模型中

可能是因為大風雪從星期五傍晚開始吹了超過三十小時的關係,又可能這個週末北美轉用夏令時間而失去了一小時的關係,更可能是今天做的模型部件要做兩次才成功的關係,所以星期日晚已經有點頭痛發冷,故此決定個熱水浴。看,就是這幾本舊的 Hobby Japan 及一缸熱水就能令人精神一振,舒筋活胳!要活得開心,真的可以很簡單



註:雖然我也是陳生,但此生不是愛迪生,故此沒有自拍這癮頭。因此沒有相片紀錄餘下的過程,諸位大可免問。

12 則留言:

  1. 有d可惜!
    講起愛迪生,以下條link值得一睇,睇完可能幫你止頭痛,清風寒!
    兄弟芝嬌 1
    http://www.ku6.com/show/iOnDbybnltlz-xJ4.html
     
    兄弟芝嬌 2
    http://www.ku6.com/show/PbIRDjlz7Q18Iikf.html
    [版主回覆03/11/2008 10:57:00]我看過第二套,可能我人老了,有點替謝生不值如此被揶揄。

    回覆刪除
  2. 老友, are you really browsing through those 舊 hobby mag?  I still remember your 金髮囡囡calendar! (講下少姐...)
    [版主回覆03/11/2008 10:47:00]自從 DVD 普及之後,書都變得乾淨了

    回覆刪除
  3. 真係好嘆喎!!! 不過第一個人浸會唔會唔夠盡興呢?
    [版主回覆03/12/2008 12:36:00]有見地,萬分佩服

    回覆刪除
  4. 浸得耐會暈,小心D~
    [版主回覆03/11/2008 10:45:00]謝謝!我焗慣桑拿,放心

    回覆刪除
  5. 小心浸爛d書=口="
    [版主回覆03/11/2008 10:44:00]唔怕,我有個大肚腩露出水面,濕唔到啲書

    回覆刪除
  6. 我有D書想唔要,7月過來拎返加國慢慢浸吧。
    AR...麻煩俾多次地址,我搵唔返……
    [版主回覆03/11/2008 10:39:00]帶書?!你想要我條老命嗎?搬死我咩!

    回覆刪除
  7. 係浴室睇hobby就精神啦..?
    會唔會最面個本係hobby, 下面個d就係龍虎..........門呢..?
    [版主回覆03/11/2008 10:37:00]一個人住駛唔駛咁鬼鼠呀!

    回覆刪除
  8. 保重身体呀, 老細! 今個星期,  我全家都病到五顏六色.
    [版主回覆03/11/2008 10:36:00]咁邊個剷雪呀  (你都多多保重)

    回覆刪除
  9. 浸住水睇水蟹,好有詩意喎!
    [版主回覆03/11/2008 10:34:00]我都有幾根雅骨架

    回覆刪除
  10. 架剷雪機囉! 十匹馬力全開, 都用咗兩粒鐘!
    [版主回覆03/12/2008 12:39:00]兩粒鐘,果然很大雪  (亦可能你屋企勁大!)

    回覆刪除
  11. 真係識嘆 ......~ .. ~_~
    [版主回覆03/12/2008 12:41:00]就只差屋企沒有沖涼鹽!

    回覆刪除
  12. 你小了杯嘢飲!! 那就perfect !!
    [版主回覆03/15/2008 13:29:00]又係喎

    回覆刪除