Translate

繼續浸

因為決心要這個月內完成部渣古,所以罕有地要在禮拜中為模噴灰。而在噴灰前自然需要把模型部件打磨(用了五小時)然後拿去洗白白。這桶洗潔精水也陪了我兩個月(對,這桶內的洗潔精水我會留着再用,直到發臭為止 ),是時侯換水了!



一切準備就緒,可以開始噴灰了。(噴了成粒鐘!)


15 則留言:

  1. 請問洗完之後,點樣可以快d乾呢?
    [版主回覆03/13/2008 09:49:00]我這邊氣侯乾燥,所以要快的話把一塊一塊部件一一 "fing" 乾,一小時後都可以乾透了!

    回覆刪除
  2. 點解唔換水呀 ? 係咪愈舊愈好架 ? 我以為整芝士先係咁添 .
    [版主回覆03/15/2008 13:28:00]我 cheap 囉!

    回覆刪除
  3. 你浸完到佢地浸
    [版主回覆03/15/2008 13:28:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 金寶綠水...~?
    [版主回覆03/15/2008 13:28:00]飲咗就金囉!

    回覆刪除
  5. 繼續浸,繼續淫;繼續浸淫涼浸浸。
    [版主回覆03/15/2008 13:28:00]莫亂慌,莫亂忙,莫亂慌忙心慌慌

    回覆刪除
  6. 嘩 ! 咁好快就又有新野睇
    [版主回覆03/15/2008 13:13:00]唔快啦,對上一件完成的是一月的事了!

    回覆刪除
  7. 果然齊齊浸! 期待啊!
    我就好懶, 覺得浸完要洗果下好麻煩, 仲成日唔見件(沖走左)...
    所以打磨算了!
    [版主回覆03/15/2008 13:09:00]你多用噴罐和手塗,預備方法自然稍有不同。

    回覆刪除
  8. 好搞笑...唔係話你...係你blog友啲回應! 噤你係用セ嘢洗潔精呢?洗碗(Palmolive)嗰啲還是洗地(Mr Clean)嗰啲呢?
    [版主回覆03/15/2008 13:07:00]洗碗用的洗潔精。BTW,Mr. Clean 有除油份的功能嗎?

    回覆刪除
  9. 咁都忍得?
    我諗WS唔會有人俾咁做,屋企更加唔得啦﹗
    [版主回覆03/15/2008 13:05:00]我這個膠桶是有密封蓋的,所以也沒有甚麼異味,不必強忍。

    回覆刪除
  10. 點解要浸
    [版主回覆03/15/2008 13:03:00]因為用手摸完部件會可能留下手上的油汗,而且我打磨是濕水磨,容易在部件上留下膠屑畢地塵,所以更需要好好清洗一下才噴灰噴油。

    回覆刪除
  11. 唔該,有野問,好急,我係你個網到見到d野,, 1989年係咪出過一部1:144京寶梵高達模型,我想問而家仲有冇得買? 係邊有冇得買?,有冇相?  我電話:64164407,  msn :kamkwunwa@hotmail.com,,  e mail : kamkwunwa@hotamil.com   我係香港既,,,,thank you
    [版主回覆03/15/2008 12:58:00]那部京寶梵是唯一一部 1:144 塑料模型,近來網上很少見有得賣,香港有沒有就不知道了。也許 HKML  那邊的朋友會有更多資料,你不妨問問他們。
    HLJ 有相: http://www.hlj.com/product/BAN27547

    回覆刪除
  12. 明白晒
    [版主回覆03/15/2008 14:14:00]別客氣

    回覆刪除
  13. 吹下水姐...不過Mr Clean有D漂白作用
    [版主回覆03/15/2008 23:41:00]我從未試過用 Mr Clean 去對付油膩嘢,所以不知道。

    回覆刪除
  14. 原來係前年沖涼水~聽講飲左有病醫病,無病養顔咖喔~你今日飲左未啊?
    [版主回覆03/15/2008 23:42:00](Empty)

    回覆刪除
  15. 我d沖涼水都好好用你要吾要d
    [版主回覆03/27/2008 06:02:00]我淨係聽過啲女人話將洗腳水俾人飲,沖涼水用嚟洗模型都係第一次聽

    回覆刪除