Translate

在晴朗一天出發

昨天(星期一)一早去了租車,然後盲摸摸找到兩位同事的住所後,三個人就出發去了渥太華東南面的康和市 (Cornwall) 開會去也。雖然只是短短個半鐘的車程,但天氣實在太晴朗,積雪又未免太白淨,自己卻太大意忘記戴太陽眼鏡,結果在強烈的紫外線下雙眼痛了一天



話說昨天是 St. Patrick's Day,所以連啤酒也染了綠色。


10 則留言:

  1. 只是雙眼痛一天已經萬幸,你仲睇到路揸車......
    好鐘意第二張相!
    [版主回覆03/19/2008 09:54:00]那些建築物是 NAV Canada  的會議中心,這裡亦有食宿設施,雖然間房很細(見上圖),不過康樂設施就不錯。

    回覆刪除
  2. 個杯 "青 bb" 啤酒, 好唔好飲 o架.....
    [版主回覆03/20/2008 07:52:00]味道與「普通版」一樣,而因為是生啤的關係,所以其實是幾好的。

    回覆刪除
  3. o下!杯綠色啤酒染出o黎架?好深色喎!
    頭兩張相的天色也很美,當地咩時份才會有呢個漸變的天色呢? 眼睛沒大礙吧?
     
    [版主回覆03/20/2008 07:57:00]可能酒吧太黑,染得太淺會無人知呱
    那是下午六時十八分。
    雙眼托賴,晚飯前去游水時已經可以見到應該見到的好嘢
     

    回覆刪除
  4. 頭兩張相好正!!
    [版主回覆03/20/2008 11:53:00]其實只是隨便影的

    回覆刪除
  5. 小心有雪盲現像. 勿長時間讓雙眼暴露在日光下的雪地上! 會引致短暫失明的.
    [版主回覆03/20/2008 11:53:00]Roger that!

    回覆刪除
  6. 個雪景真係好靚...成世人只係睇過兩次真雪...唔知幾時先可以睇到甘靚 GE景...
    要保護好雙眼...現在好返D未??
    [版主回覆03/20/2008 11:57:00]在加拿大,差不多只要離開城市,天朗氣清的冬天就會有不錯的雪景了。

    回覆刪除
  7. 正想講有人講過那句:Whiteout 嚴重會盲o架!小心。
    [版主回覆03/21/2008 10:51:00]今次大步「檻」過!

    回覆刪除
  8. 綠啤飲完條脷會唔會變綠色?
    [版主回覆03/21/2008 10:51:00]無!

    回覆刪除
  9. 綠啤飲完痾出黎會唔會變綠色?
    [版主回覆03/21/2008 10:51:00]都無!

    回覆刪除
  10. 我想問點解要租車?你唔係有車咩?因為去開會,可以入公數?
    [版主回覆03/21/2008 10:58:00]這是政府政策,因為私人汽車機件良莠不齊,差的汽車如果發生意外的話保險公司可能詐形,所以現在規定公幹一定要用租車,機件有一定保障。但有時太短程大家也費事租車或用的士。

    回覆刪除