Translate

回家真好

老老實實,我並非很喜歡出門的人,而要我負責駕車接送就更加不願意。所以趕頭趕命趕在租車店關門前還車後,鬆一口氣之餘亦已經攰到想立即飛回家,但輾轉還是要晚上七時才歸家。雖然說是攰,但有些事情還是要做的,例如替模型洗白白準備明天噴灰就是一例。


6 則留言:

  1. 好嘢喎老細!揸完長途車仲有精神整模型...真係後生可畏o羅...
    [版主回覆03/21/2008 11:00:00]一早計好啲嘢幾時乾幾時打磨幾時噴灰。這幾日經常出門,拖一日亦打亂計劃。

    回覆刪除
  2. 回家可以整模型....不過三更半夜咁攰仲整嘢難得....
    [版主回覆03/21/2008 11:01:00]整完了,洗完了,三更半夜只等風乾吧。

    回覆刪除
  3. 果然神心! 咁即是說好快有正野睇了! 期待期待!
    [版主回覆03/21/2008 11:02:00]越來越覺得這個月起不到貨。

    回覆刪除
  4. 有冇拱心急呀?
    [版主回覆03/21/2008 11:03:00]又笑笑團又電擊,唔趕唔掂呀!

    回覆刪除
  5. 你真係好有魄力...比我一返屋企實昏迷返一日半日先會做其他野...
    [版主回覆03/21/2008 11:05:00]揸兩個多鐘車算甚麼,以前一口氣揸十八粒鐘行一千七百多公里路也試過!

    回覆刪除
  6. 我最多試過揸5個鐘來回澳門-廣州...不過我就散晒...平時無運動係差d ga啦...
    [版主回覆03/21/2008 12:03:00]珠三角地區天氣晧熱,就算開了冷氣汽車外面仍陽光暴曬,車內仍然溫度高企,揸五小時亦已經很利害了!

    回覆刪除