Translate

電擊前最最最後更新

地台上本來計劃有十多個相同的部件,不能複製的早已一個一個零件造好了,而可以複製的也做了出來。但時間實在無多,這些部件還是趕不起,暫時唯有放棄,回到香港後有機會有時間才修補上色;而現在可以上色的零件就趁現在上好顏色。無奈!


7 則留言:

  1. 個地台都好豐富喎。
    [版主回覆07/05/2008 07:31:00]仲好重添

    回覆刪除
  2. 有埋地台,大唔大o架......
    不如番到香港先整啦....
    [版主回覆07/05/2008 07:33:00]個地台比電話簿還要大還要厚,所以不能等到番香港先整

    回覆刪除
  3. 好多好似鞋印個d粒粒...諗唔到會係點添...
    [版主回覆07/05/2008 07:37:00]無論最後這些零件有沒有放入地台都好,只要你一見到個地台就猜得出這些粒粒有甚麼用。

    回覆刪除
  4. 唔通係間工場?
    [版主回覆07/05/2008 22:28:00]不是,如果做工場的話我會稍為得心應手一點。

    回覆刪除
  5. 嘩!! 你翻來咁多o野拎, 又地台又模型, 仲要hand carry. 駛唔駛搵人來接你機呀??
    [版主回覆07/05/2008 22:32:00]我會入喼寄艙,只要小心包裝的話一般都無事。手提的話過關檢查嚴密,分分鐘要開盒,見把膠刀好似真刀的話連關也過不到!

    回覆刪除
  6. "電話簿還要大還要厚" 睇來你同我鬥重唔喎! 到時一定要磅下XD
    [版主回覆07/05/2008 22:32:00]6.5 磅!

    回覆刪除
  7. 暫時真係睇唔出係咩黎,等睇成品!
    [版主回覆07/05/2008 22:33:00]等等吧

    回覆刪除