Translate

唔識唔煲

我有個朋友個朋友想煲西洋菜湯,事先他已經致電親友查問怎樣煲法,對方巨細無遺一一解釋,甚至乎連超級市場會怎樣賣法和價錢若干也有講解。於是乎我這位朋友的朋友成竹在胸,星期日走了去就近的超級市場買西洋菜煲湯。這個西洋菜湯,除了要西洋菜之外,瘦肉、羅漢果、蜜棗和陳皮也是要放入煲內滾滾的。勞碌一輪和滾得幾個鐘頭之後,這位朋友的朋友打開煲一聞,湧入鼻的不是慣常在老家聞到西洋菜湯的味道,深啡色的湯喝入口中也只有很重羅漢果的味道。也是我這位朋友的朋友自知這個鼠年流年不利,凡事需要小心謹慎,所以在喝了這煲西洋菜湯兩餐之後,星期一一放工就走了去那間超級市場查看,才肯定自己所買的不是西洋菜。我這位朋友的朋友後來腳步浮浮,聲淚俱下的告介我:「朋友,千祈千祈千祈,記住記住記住,唔知西洋菜點嘅樣就唔好煲啦;用芫荽(鹽西)煲湯好寒涼架!」


16 則留言:

  1. 你朋友真是唐人還是老外? 又或是半唐番or CBC呢?
    [版主回覆10/29/2008 06:43:00]我個朋友個朋友是百份百唐人,由細飲西洋菜湯到大,但只限於飲,所以不知道未煲之前的西洋菜是怎樣!

    回覆刪除
  2. 真係你朋友個朋友個朋友??
    Someone cooked the same thing last weekend ! 
    http://hk.myblog.yahoo.com/dilaton-blog/article?mid=7193&fid=-1&action=prev
    [版主回覆10/29/2008 06:41:00]天氣轉,這種湯很多人也煲;你老婆無煲咩?!

    回覆刪除
  3. (Empty)
    [版主回覆10/29/2008 06:39:00]老細,你近兩編網誌回覆唔到嘅?!

    回覆刪除
  4. 對不起
    我只是路過的
    多謝你分享你朋友的 朋友 瑣事給大家知
    [版主回覆10/29/2008 10:18:00]別客氣,識我的朋友都沒有預會有好下場

    回覆刪除
  5. 無喎! 淨係煲咗芫荽(茜) 魚片湯炸喎, 話降火喎.
    [版主回覆10/29/2008 10:23:00]你成日要加班,降火湯啱架!(芫荽魚片湯,我朋友個朋友認得喎...)

    回覆刪除
  6. Oh my god.............!! What I can say?!
    [版主回覆10/29/2008 10:25:00]Don't say anything, just drink it; that'll help getting rid of it!

    回覆刪除
  7. 唔識既真係買錯都唔其~~ 但佢無聞下先咩?
    [版主回覆10/30/2008 09:54:00]係聞到芫荽味呀,但超級市場大大隻字寫住「西洋菜」,咁係信(佢)自己對眼定(佢)自己個鼻先?!

    回覆刪除
  8. 飲完後你身體冇大礙麻?
    [版主回覆10/30/2008 10:10:00]你蠱惑啦,你想跣我?!

    回覆刪除
  9. oh 打錯~ 應該話你朋友既朋友身體冇大礙麻?
    [版主回覆10/30/2008 10:12:00]佢冇大礙,只係有點頭暈啫!

    回覆刪除
  10. 老細,你近兩編網誌回覆唔到嘅?! 有D咁既事~有人留到言喎~ 朋友
    [版主回覆10/30/2008 10:12:00]我發緊夢吧

    回覆刪除
  11. (Empty)
    [版主回覆10/30/2008 10:13:00]俾啲同情心吧!

    回覆刪除
  12. 都叫你個朋友細個果時唔好成日掛住砌模型,出去睇多d外界事物架啦!正所謂知識可以改變命運嗎!你睇,搞著個身子0勒,都唔知好嬲定好笑!
    不過我決定好笑囉!
    [版主回覆10/30/2008 10:16:00]煲完之後,我個朋友個朋友發現芫荽可以吸是湯中的油;如果因此佢攞到 Nobel Price 的話,就正是「知識可以改變命運」了

    回覆刪除
  13. 你個朋友個朋友真攪笑
    可唔可以介紹你個朋友個朋友比我識呀?
    我路過乍,係咁e 望過吓你個blog內容, 除左煮嘢食吸引到我睇外, 似乎唔系啱我睇  886
    [版主回覆01/17/2010 10:11:00]除非妳本人好燥熱,否則大可不必認識我個朋友個朋友去學煲這湯  我都明白我個 blog 相當小眾,但也多謝妳的留言 

    回覆刪除
  14. 仲唔出賣你個朋友個朋友, 介紹自己比人.
    [版主回覆01/17/2010 10:06:00]你一出現就提醒我,互聯網上多壞人啊!

    回覆刪除
  15. 我諗我煲厘個湯應該都有D水準嘅.
    看文回應是我的習慣.
    見到你鬧小編輯鬧得咁過隱咪入黎睇吓囉
    [版主回覆01/17/2010 11:30:00]哎吔,俾人見到我的陰暗面添 

    回覆刪除
  16. http://hk.myblog.yahoo.com/RoseBlog-HelloMissYam/article?mid=37825   介紹你睇呀.
    [版主回覆01/18/2010 09:47:00]托賴,還未用得著,謝了!

    回覆刪除