Translate

試鏡:Kroete

發覺原來支微距鏡對震動相當敏感,下面的相已經是第二批影的;第一批雖然用了腳架,還是對按快門時的輕微震動有反應,要影第二批時延遲兩秒曝光才沒有模糊 (鳴謝 Lazy King 和 JKL 的貼士 )


模型是足足十年前的製作,記得是為了試支新噴筆而上色的,絕對是零改造的模型。今日看著,足見自己這十年間的改進


11 則留言:

  1. 十年前作品,但非常有睇頭....
    有進步空間係件好事....
    [版主回覆02/03/2009 11:46:00]對,如果現在看不到舊作的短處就有問題了!

    回覆刪除
  2. 喂,你十年前已經好勁咯!原來你係扮豬食老虎,幾乎俾你呃到。
    [版主回覆02/03/2009 11:49:00]絕對講不上勁呱!只可算是掌握到一點基本技術,還未能融匯貫通

    回覆刪除
  3. 可能你支腳架上面個接頭唔夠力, 你一按快門就震咗嘢... 買埋條shutter繩啦...
    [版主回覆02/03/2009 11:53:00]我支腳架是以前用傻瓜機時買落,所以只勉強應付到部單反的重量。至於 shutter 繩,多數會買遙控那種;不過這種東西不是週街有得賣

    回覆刪除
  4. To 貴大人:
    セ呀堂哥呃過你咩? 咁你隻豬有無比佢食咗?
     呵呵呵! 好似人哋九幾年己經有自己過 西 , 仲話係人哋粉絲? 要同我爭頭位添!
    [版主回覆02/03/2009 11:56:00]真係唔夠你兩位玩,玩少啲我吧

    回覆刪除
  5. 十年間, 功力已提升不少
    [版主回覆02/05/2009 11:29:00]少少啦,多都無

    回覆刪除
  6. 尊敬的寬大的堂大哥,懇請你容小貴講埋呢幾句。
    To 蟲大人: NO, NO…  你睇清楚文字,係堂大人想送佢隻可愛小豬畀我食,我落晒麻油鼓油鼓油鼓油咁「幾乎」開餐,但而家睇清楚餐桌上原來係隻獅子! 我而家倒轉頭想奉獻自己畀堂大人享用,絕對係我既榮幸。 又,論粉絲排位,我不得不承認,蟲大人你才是我頭號偶像,所以,我無法勝任堂大人的頭位粉絲,但我仍敢當他的頭位魚翅。 小貴 上
    [版主回覆02/05/2009 11:32:00]我無你哋咁好氣

    回覆刪除
  7. 尊敬的寬大的堂大大哥,懇請你容小蟲講埋呢幾句。
     
    To 貴大人:
    你唔洗落 三次 油鼓咁多, 佢 本身 D 肉應該 都 幾 咸 下 .
    又, 魚翅係名貴, 不 過呢邊 有 反食 魚翅運動, 0咸 打 0 咸 殺 咁 , 堂哥 應該 唔敢 食 魚翅, 都係 食 粉絲算 數 啦!
     
    [版主回覆02/05/2009 11:32:00]我無你哋咁好氣

    回覆刪除
  8. 我十年間都沒進步...因為而家模型出得越來越方便,
    反而令技術退步了..
    都係KEEP住多砌多產先掂..
    [版主回覆02/05/2009 12:08:00]我的方法與你稍有不同,我則儘量砌不同種類的模型,笨大以外的就更加支持

    回覆刪除
  9. 呢隻d夾口真係好恐怖.當年用左我半支畢地.....
    [版主回覆04/11/2009 11:51:00]所以早前 Wave 出的 Gan 我也不敢沾手!

    回覆刪除
  10. wave果隻係全新開模,唔錯的. 不過現在比較難買的. 如見到的話有買親手, 因為版權關係只得3年合約. 除非wave再比錢啦.
    [版主回覆04/11/2009 20:57:00]謝提醒,還以為所謂新模只是頭頂部份,因為 Nitto 版的腳和股部份才是夾口的重災區。

    回覆刪除
  11. 因為當年的做模技術所限. 注皮銅的收縮率較難控制. 所以會有這麼恐怖的夾口出現.
    [版主回覆04/13/2009 02:45:00]真係如你般的行內人才知問題所在;謝,又學到嘢。

    回覆刪除