Translate

晒馬

這幾天是渥太華的意大利節,故此其中一項在小意大利區 (Little Italy) 舉行的活動是法拉利展覧。因此今天遲了一小時上班,順理成章又遲了一小時下班,行到小意大利區時剛好是開始的時侯。不過當時現場只有一部 Testorosa,心諗唔係咁嘅規模嘛?!於是乎趁肚餓去了吃晚飯(當然是意大利餐),膳後一行出街就已擺滿法拉利,另加兩部林寶堅尼,而部 Ducati 999 亦謀殺了不少菲林。下面的相應該沒有重複汽車,一計之下共廿五匹馬仔!我能夠正確說出型號的就只有一部 Testorosa,未知看倌又可以認出多少?好,去片!



六月廿九日註:所有四輪街車相可在此處找到:Ottawa Ferrari Festival 2009 (當然是見得下人的相)

7 則留言:

  1. 最愛法拉利 做咩格Ducati 999 拍埋一角咁慘
    [版主回覆06/21/2009 12:36:00]唔係主角的命運也!

    回覆刪除
  2. 我至愛嘅拉利呀 ,不過最特別反而係陪金屬紅嘅細牛, 估唔到係咁正
    [版主回覆06/21/2009 12:40:00]老實講,我就唔識欣賞啦

    回覆刪除
  3. 嘩 ........................!!!!! 正爆呀
    邊個話騎牛搵馬, 做牛做馬唔好呀
    [版主回覆06/21/2009 12:42:00]我都知如你的車迷必定喜歡

    回覆刪除
  4. 都唔少野喎!新舊融合,風情十足!都搞得幾有氣氛!
    [版主回覆06/21/2009 12:51:00]真係相當吸引,最令我意外是當中絕大多數車都是本省和十分鐘車程外的魁北克省車牌,只見一部法拉利是從美國上來。原來本地有這麼多有錢人!(不過部金屬紅細牛雖是本省牌照,但那是領事牌。換言之那車是某個外國領事人員所有的。)

    回覆刪除
  5. LAST 果兩張係咩車黎? D人坐左入去好似唔見左下身咁
    [版主回覆06/21/2009 12:53:00]真係唔知那是甚麼三輪車

    回覆刪除
  6. 尾二兩張未見過﹗正﹗
    [版主回覆06/22/2009 10:33:00]我初時以為是三輪電單車,但細看原來有雙座位的。

    回覆刪除
  7. 差D走寶,好正呀  有無多D 後欄相
    [版主回覆06/26/2009 10:39:00]比幾日時間我,那天影了 160 張 raw 相,廿多架車,presentation 也需要想想怎做。

    回覆刪除