Translate

高達30週年無國界小隊 - 兄弟們,笑!


巾甲:兜友好似又出鏡喎。


巾乙:呢啲咪叫只見新人笑囉!


雷炮:陰功,我早鋪晒塵啦。


太坦:妖,剩得你鋪塵咩,我都唔少啦!


巾甲:鬼唔望佢一去無全屍返來呀!


戰機:殊,嚟緊啦,收聲啦!


G30:登、登、登,兄弟們,戥我剛出廠,一齊出場吧!


29 則留言:

  1. 你隻太空坦克係咪上下身掉轉o左裝?
    [版主回覆10/11/2009 03:42:00]係喎,為了節省空間才這樣放,卻忘記了掉番轉才影相 

    回覆刪除
  2. 雷炮係咪上身太重攪到彎晒腰
    [版主回覆10/11/2009 03:43:00]佢從未完成之時已經是這個款了 

    回覆刪除
  3. 痛巾真係越睇越正! 佢出完show後你想佢去蟹蟹WS定係我屋企暫住呢? 太坦點解掉轉咗下盤嘅? 咁咪行路打倒驣?
    [版主回覆10/11/2009 03:49:00]你有位便放在你那處吧,由始至終你都係經手人嘛!幾時我返香港先攞番吧!

    回覆刪除
  4. 堂兄, 我同你真係心有靈犀! 一齊玩故事! 你黎我度睇下就知.. 死啦, 我既超可動V作戰比你知道添...
    [版主回覆10/11/2009 03:56:00]你同我都面對同一個問題:在完成篇之前已經露了真身,所以先要搵兄弟充撐場面 

    回覆刪除
  5. 絕+正!!
    [版主回覆10/11/2009 03:56:00]謝!

    回覆刪除
  6. (Empty)
    [版主回覆10/11/2009 03:58:00]Thank you!

    回覆刪除
  7. 今日吾軀封晒塵;他朝君體也相同呀.....
    [版主回覆10/11/2009 04:00:00]見異思遷,這是模型人的通病 

    回覆刪除
  8. 好有特色呀, 正 , 特別係個盾
    [版主回覆10/11/2009 04:01:00]個盾真係一味好彩!

    回覆刪除
  9. 來個 " 痛V作戰 " 吧!! 呢篇睇到地理堂兄唔同時期的作品, 真係難得. 呢幾隻最早一隻係幾時完成呀??
    [版主回覆10/11/2009 04:09:00]連雷射大炮都要扭轉條腰,你話有幾痛呢  最早應該是 G 戰機,九四年尾完成的,再之後是 FG 巾,九九年玩殘了。其他的 HGUC 都是二千零一二年左右完成的。

    回覆刪除
  10. I support ball kei.........get a " 痛V作戰 " 吧!!
    [版主回覆10/11/2009 21:28:00]Don't you think this is too painful for a guy?!

    回覆刪除
  11. 今次用咗制服誘惑....
    下次試下 "泳照"....
    [版主回覆10/11/2009 21:29:00]制服照已經難找,要泳照太難了吧?真人泳照例外 

    回覆刪除
  12. 痛車,痛機,痛巾 , 是潮流還是...... .
    這個痛的年代, 都是留給年青人來發揮好了.
    [版主回覆10/11/2009 21:32:00]嘩!你講到自己好老咁,你頂盡也不過是二十五!

    回覆刪除
  13. OK no problem
    [版主回覆10/11/2009 21:33:00]Sorry but I really don't think this is a big problem 

    回覆刪除
  14. 三隻唔同時期既巾,都有各自既風格,好一個對自已既模型之路既印記!
    [版主回覆10/11/2009 21:40:00]真的剛巧三部都有明顯分別,預先沒有想過要這樣做,但你一說出來便清楚可見!

    回覆刪除
  15. 齊齊來" 笑笑團 痛V作戰 "
    [版主回覆10/11/2009 21:42:00]笨大出新版雷射大炮和太空坦克先諗啦!

    回覆刪除
  16. 好痛又好靚~
    [版主回覆10/11/2009 22:19:00]噴了光油,其實仲好滑添 

    回覆刪除
  17. 都幾攪野隻坦克掉轉左…
    痛巾的確唔錯呀! 請問聲你用咩printer整水貼?型號是什麼?
    [版主回覆10/12/2009 19:47:00]我用 Epson 的噴墨打印機(CX5000)以噴墨打印機用的白底淨水貼紙做出來的。以我所知,只有 Epson 的噴墨打印機使用防水墨(該廠稱之為 DURABrite),令到水貼上的油墨相對地不容易受損。詳情可看 模型村網頁 。

    回覆刪除
  18. 痛巾又幾得意
    [版主回覆10/12/2009 19:33:00]手痕嘢 

    回覆刪除
  19. 會唔會整一隊"陣痛小隊"出黎呢?
    [版主回覆10/12/2009 19:32:00]唔會囉,除非笨大出新版雷射大炮和太空坦克啦!

    回覆刪除
  20. 三代同堂,咁以下呢隻會吾會出現埋呢?  個石頭板嘅FG巾好特別!
    [版主回覆10/15/2009 13:37:00]這部 HG 巾早就爛尾掉了 

    回覆刪除
  21. 勁有創意喎!呢種創意我真係無膽量去幹,好驚衰o左會浪費o左隻模型 ~
    [版主回覆10/15/2009 13:43:00]其實這些嘗試,重要者不是結果好與壞,而是過程的經驗。所以就算炒了也不能叫作浪費,因為我已得到經驗了。

    回覆刪除
  22. Gundam & 水貼好靚!!
    [版主回覆10/20/2009 05:35:00]謝 

    回覆刪除
  23. 我好鐘意個盾呀.. 好靚呀..
    [版主回覆10/27/2009 05:48:00]謝謝!

    回覆刪除
  24. 原來心口條坑係哈羅ge, 真係有心思
    [版主回覆10/27/2009 05:54:00]條坑初做時也不知道效果會如何,還是要等到完成後自己見了樣才好開蠱 

    回覆刪除
  25. OIC,你寄了俾JKL……嚇得我丫……
    [版主回覆11/08/2009 00:11:00]哎喲,一定係那些對話是私人回應,所以你漏了 

    回覆刪除
  26. WA, 睇第一張仲以為浮起咗!
    好!~ 今日下午來看大大你的傑作! thanks!

    回覆刪除
  27. 哎呀! 今日miss咗機會問你點整個盾咁靚靚!

    回覆刪除
  28. To 【喜樂 的森】 兄
    好彩你無問佢姐! 都話咗城大好猛鬼嫁啦!
    [版主回覆11/09/2009 09:50:00]鬼太郎都話猛鬼,不可不信,不可不信 

    回覆刪除
  29. 今日我睇到你的高達,真係好特別...!! (我是第一次參加你們的笑笑團...!!好高興識到你們...!!)
    [版主回覆11/09/2009 09:50:00]那就一月再來了!

    回覆刪除