Translate

高達30週年無國界小隊 - 隱隱作痛


今日放工後異常順利地上好水貼,但見島主老是旁敲側擊,所以雖然未完成(細節還有待修正),但最高風險的步驟既然完成了,就放上來讓島主和各位品評一下。



下圖:如果做痛巾但身軀沒有公仔的話是說不通,而如果公仔太細太鬼祟又沒有人家痛車上大大個卡通人物的氣概。但問題是,巾的身體不如汽車車身上多闊大平面,要在 RX-78 身上加一張大水貼有很大難度,而如果水貼是自己用噴墨打印機自製的話難度則實在太高。故此我的折衷方法是油上去,而 Haro 的外形是用圓規刻上去的。(所以島主和菲利大王才一早留意到它胸上有刀疤!)正因如此,雖然 Haro 看似不圓但實則是百份百球形邊緣,不規則只因巾的身軀表面起伏得很矣。亦正因為這個原因,我只能做出 Haro;要畫個娜娜頭上去的話,就算畫得出亦顯得樣貌變形。


下三圖:用白底淨水貼紙,以 Epson 的噴墨打印機做出來的水貼。以我所知,只有 Epson 的噴墨打印機用防水墨,而這牌子打印機屬於又平又易買到的種類,所以雖然效果不是太好但張就下玩玩亦不錯。


下圖:在網上找來的圖,試印的實驗品。


下圖:因為她要分三截,所以在切出後量度了大概的位置,再切開才分別貼上。


今晚有覺好瞓,因為要等水貼風乾才可以修補一些邊位。所以嘛,各位早抖

20 則留言:

  1. 我鍾意個盾~
    [版主回覆10/10/2009 09:11:00]我都係 

    回覆刪除
  2. 真係好有心思
    [版主回覆10/10/2009 09:11:00]潮流興嘛!

    回覆刪除
  3. 真好心機,期待期待呢…!
    [版主回覆10/10/2009 09:12:00]過獎了 

    回覆刪除
  4. 果然好痛
    [版主回覆10/10/2009 09:13:00]其實只是癢痛,真正好痛應該有更多圖案字樣呢!

    回覆刪除
  5. 大家係咪要多謝我先可以早d 睇正野!  原來係Haro! 真係諗唔到, 最佩服係點解將個圓型畫在凹凸不平既表面重唔走樣? 你點去定位? 唔通用...投射? 另外, 盾真係好正! 唯獨可惜另外人型圖解像度比較低, 不是堂兄你手功問題 (你手功當然無問題啦)
    [版主回覆10/10/2009 09:22:00]請留意下圖中右下方胸上有補畢地的痕跡,那處是圓規一邊針落腳之處,所以其實只是輕輕幾下,一分鐘就可以用圓規畫好個圓形了! 那些女角的圖像我是用 Google 找出來的,不過很意外地,網上甚少元祖高達中女角的圖,令到選擇很有限 

    回覆刪除
  6. 愈痛愈正﹗﹗
    [版主回覆10/10/2009 09:23:00]還不過是新瓶舊酒呢!

    回覆刪除
  7. 阿寶有無咁花心呀?
    [版主回覆10/10/2009 09:26:00]你有無看 '79 年的高達?又有無看 Z Gundam 和馬反?套套阿寶都有女相伴,簡直令男人 妒忌!

    回覆刪除
  8. 獨一無二的痛機....
    [版主回覆10/10/2009 09:27:00]怕到時 JKL 認唔到嘛 

    回覆刪除
  9. 好! 痛! 巾!!
    [版主回覆10/10/2009 09:27:00]謝過謝過 

    回覆刪除
  10.  have a nice dream
    [版主回覆10/10/2009 09:28:00]小休幾日下星期又要衝鋒陷陣了!

    回覆刪除
  11. Haro同個盾超正!!! 聚會後我會好 痛 錫佢架啦...
    [版主回覆10/10/2009 09:34:00]好彩原圖夠大,雖然只用了四份一張圖但仍夠大放上盾上,否則就不能用了!好彩好彩 

    回覆刪除
  12. 潮爆呀! 絕對稱得上是原裝GUNDAM痛機..
    一般痛貼大多都是渣古比較易, GUNDAM上痛貼其實很難...
    我都正在苦思如何上水貼中, 你隻痛巾比到我啟發啦!~
    [版主回覆10/10/2009 11:52:00]我都發覺這部巾其很難玩痛貼,表面多刻線紋甚至有凸起的裝飾,與 HGUC 版差好遠,難怪當初我想用 HGUC 交貨 

    回覆刪除
  13. Good job!! I like the haro "pic" very much!! Good idea to draw a "circle" on the MS...........!
    [版主回覆10/10/2009 11:46:00]Thanks. As I said, Haro turns out to be the simplest solution to my problem. I'm glad that it became quite popular since Gundam Seed. Before the TV series popularized Haro, I wouldn't have thought using it on the body.

    回覆刪除
  14. 真係與時並進!潮流先驅!好野!
    [版主回覆10/10/2009 11:41:00]謬讚了,其實我只係比較潮的「加燦」吧 

    回覆刪除
  15. 我都鍾意個盾
    [版主回覆10/11/2009 03:32:00]幾驚你唔鍾意個盾呀 

    回覆刪除
  16. 估你唔到, 估你唔到.... 想不到你也是一個"痛"同好呢 (握手 ^^ 十分特別呢 XD
    [版主回覆10/11/2009 03:33:00]謝謝,我都是第一次咁痛法!

    回覆刪除
  17. 有一個痛gun啦 !
    哩期好多人痛gun喔 !
    [版主回覆10/11/2009 03:34:00]都係 JKL 惹的禍!

    回覆刪除
  18. 可以自己印decal以前真係諗都未諗過. 不過印d精細野好似唔夠解象度. 係decal既問題定圖片既問題呢?
    [版主回覆10/11/2009 03:37:00]我以前還以為是水貼的問題,但今次見到盾上張水貼就明白到,原來一直是解象度的問題!

    回覆刪除
  19. 搞自製水貼真係超好心機~~ 粗心大意如我真係好怕水貼, 成日都出事
    [版主回覆10/11/2009 03:39:00]咁就更加要訓練自己了

    回覆刪除
  20. 嘩~ 痛gun! 有小小似紋身漢呢!
    [版主回覆10/12/2009 19:30:00]又係喎,早知之前參考下人哋紋身的擺位 

    回覆刪除