Translate

冷飯

趁假期把上次模型比賽的相片放了上網,順道把以前在加拿大戰爭博物館影的 T-72 和 Centurion 放上來。



4 則留言:

  1. Centurion.....正呀
    今年初已買齊AFV的配件, 只是心太多, 遲遲未動手.....要排吓期喇.
    [版主回覆10/13/2009 11:03:00]AFV Club 有出 Centurion 的配件?!(上星期先在 HLJ 買了盒減價的 AFV Club 的 Centurion,這幾日還考慮明年初開工   )

    回覆刪除
  2. Figure 好正
    外國人都係玩軍事為主
    [版主回覆10/14/2009 09:03:00]係呀,你見連你主攻的汽車也不是你砌開的那些,所以其實投入感頗有限的。

    回覆刪除
  3. 早兩年去過,第一次咁近距離接觸到坦克真係好興奮. 可惜只得菲林機係身不能盡興地去影.
    [版主回覆10/15/2009 07:21:00]的確,第一次接觸是很特別,感覺是硬,因為忍不住一定會敲敲佢 

    回覆刪除
  4. 我 save 做 Word 放o係電腦 desktop 重方便。
    [版主回覆10/15/2009 13:36:00]各施各法 

    回覆刪除