Translate

10年首個暴雨中秋 火龍照舞

我知道這幾日香港不是熱到發瘟就是落雨落到似落貓貓狗狗般(落狗屎未免不雅,改而用番文的 "raining cats and dogs"),地球的另一邊不單止風和日麗,星期日早上連溫度也只有十二度,就算今日要上班也是天朗氣清。現送上初秋照片乙張供各位止渴一番 




祝諸位中秋節快樂,也不要忘了帶遮!

11 則留言:

  1. 中 秋 快 樂 !!
    [版主回覆09/21/2010 09:20:00]大家咁話,不過你會比我更快樂,因為我無假放。

    回覆刪除
  2. 你是篇卜又挑動我想移民唧神經
    [版主回覆09/22/2010 05:39:00]等多幾個月零下二十多度時又看看你還想不想移民 

    回覆刪除
  3. 好靚的風景!第三張相仲有八十年代的經典煙仔廣告画面~正! 睇番香港E加......都係繼續做嘢把啦~                                                                                                  中秋節快樂
    [版主回覆09/22/2010 05:46:00]今朝本來陰陰天落雨,但現在放工又出猛太陽。看來我的確會中秋節快樂。謝過謝過 

    回覆刪除
  4. 睇到呢張秋高氣爽嘅靚相,就好想放假去旅行! 中秋快樂
    [版主回覆09/22/2010 05:48:00]希望你不是想去菲律賓吧   中秋快樂!

    回覆刪除
  5. 真係好正既天氣
    中秋快樂!!
    [版主回覆09/22/2010 05:49:00]今早還下雨呢!

    回覆刪除
  6. 你太殘忍喇, 明知香港冇乜幾何可以望到咁靚嘅天空 .
    P.S.中秋節快樂呀
    [版主回覆09/22/2010 05:51:00]殘忍?!還未算呢   中秋節快樂!

    回覆刪除
  7. 令人羨慕的天氣和氣溫. 只可惜你那裡中秋不放假.
    今年香港差點要過颱風中秋.
    Happy Mid-Autumn Festival!
    [版主回覆09/23/2010 08:08:00]看看相是不錯的,但我昨天早上站在街上等了一個鐘巴士就深明其實是相當凍的!中秋節快樂!

    回覆刪除
  8. 中出....秋節快樂!!
    [版主回覆09/23/2010 08:05:00]雖然唔多明,但一句「大家咁話」應該無錯嘅!

    回覆刪除
  9. 祝中秋節竟然 post 日頭的相。
    [版主回覆09/23/2010 08:04:00]香港當時係夜晚嘛!

    回覆刪除
  10. 咦!你呢篇日誌係景定係曾興呢!無論係點:
    都祝你 中秋節快樂 呀!
    [版主回覆09/23/2010 08:03:00]其實影這幾張相時是打算寫另一個題目的,所以既非攞景亦不是贈慶  中秋快樂!

    回覆刪除
  11. 堂哥你的"好意"我們收不下了~~~ 因為中秋晚上無落雨ar~~~ 中秋快樂ar!!
    [版主回覆09/23/2010 07:59:00]哎吔,原來昨晚渥太華落雨  中秋快樂!

    回覆刪除