Translate

笑笑團 – 膠架 2


前文提到一個自製的膠架,今回則關於一個現成的膠架:笨大的 Action Base 也。看倌且慢找那蕃茄蕉皮,因為這個不是一個普通的 Action Base ;至少我 2008 年尾已開始有這個構思,但還是到現在才(差不多)做到。


下圖:各位觀眾,笨大 Action Base 一個!


下圖:這是一個有打磨的 Action Base,不是粗製濫造的那些。


下圖:為了承托部鎮暴吉姆,右面的支架也是特製的。(用了黑色膠板,所以不怕刮花。)


下圖:這個也是重量級的 Action Base,除了填滿原子灰和加上磁石去增加穩定性之外,必要時放在鐵面上更加是穩如泰山。


下圖:垂直黐在雪櫃面,吊起一罐罐頭湯是卓卓有餘的。事實上這十六粒磁石是非同小可,要把底座從雪櫃面拿起是一件十分吃力的事!


下圖:各位觀眾,主角出場!


下圖:大家可以猜到我想做甚麼嗎?年年我見笑笑團都有人用 Action Base 撐起模型,無論個模型幾花心思都好,但 Action Base 就一定是平平無奇!所以兩年前就想造一塊「名牌」可以扣在 Action Base 前,上面有地方可以放名。作為撐起笑笑團模型之用,用笑笑團的 banner 也是理所當然的。圖中可見去年我已經印好了去年的 banner(鎮暴吉姆是屬於去年泰坦斯的一組),但就沒有時間製造這塊膠。上星期終於下了大決心造了它出來。


下圖:上面笑笑團的 banner 其實是相片來的,既然要去曬相舖印相 (A4),自然一併把其他幾個 banners 也印出來,反正 A4 相的面積多得很。當然,我只需要「未完的 Z 故事」這一個,但如果有時間的話,也可以嘗試覆多個出來,看看可否供我想砌的入場券獨角獸作影相之用。



《完》

18 則留言:

  1. 雖然你都係攪d軟膠or硬膠事, 不過見你出發點都係戚笑笑團, 今之真係要...
     
    讚好
    [版主回覆09/16/2010 07:10:00]謝謝,雖然我都係唔多明頭領的話 

    回覆刪除
  2. 雖然唔係好明, 但都同樣讚好...
    [版主回覆09/16/2010 07:08:00]有下面這張相,可明白個白色膠架有甚麼用?! 另外,有下面這張相,可明白個黑色膠架又有甚麼用?!

    回覆刪除
  3. 無論你點攪,攪到我覺得呢次有o的 "唔使攪到咁啦!"都好!一諗到係為o左 "笑笑團",就青頭領話齋:都要
    讚好
    [版主回覆09/16/2010 07:05:00]所以一搞就兩年了 

    回覆刪除
  4. 主角有 d 意想不到....
    但好啱 feel....
    [版主回覆09/16/2010 07:04:00]我估覺得意外係正常嘅,真係好似沒有人留意到這方面。

    回覆刪除
  5. 你似賣緊AA膠多啲喎
    [版主回覆09/16/2010 07:02:00]係賣磁石先啱 

    回覆刪除
  6. 誠意之選
    [版主回覆09/16/2010 07:00:00]言重了 

    回覆刪除
  7. 真係好似以前個 AA 膠廣告 !
    [版主回覆09/17/2010 11:55:00]邊到似呢,人哋揾命搏吊起個人,我都只係揾腳指較飛啫 

    回覆刪除
  8. Pieper 話閒暇係文化的基礎。
    小鯊話得閒可以做好多無聊野。
    [版主回覆09/17/2010 11:56:00]無聊嘢包括回應無聊文章吧 

    回覆刪除
  9. 睇到依道我終於爆 可以拍條短片... "fing long long" 嗎?
    [版主回覆09/17/2010 11:57:00]係一絕架!

    回覆刪除
  10. 我D地台都有打磨上色
    [版主回覆09/17/2010 11:58:00]唔好意思,失覺失覺 

    回覆刪除
  11. 利害利害!!
    [版主回覆09/17/2010 11:58:00]客氣客氣!!

    回覆刪除
  12. 我總覺得如果你寄呢個座返來時個包裹會癡住架飛機囉 ~~ 雖則我知道家陣d飛機冇乜部份係鐵造....
    [版主回覆09/17/2010 12:00:00]可以黐住架郵局車嘅 

    回覆刪除
  13. 貼係雪櫃遮住枝棍至影飛行狀態相,good idea!!
    [版主回覆09/17/2010 12:00:00]其實那只是一個美麗的巧合 

    回覆刪除
  14. 好掂!!!分別可用在宇宙景最實用, 幾之細小化同量產再放係1/144,
    好似呢副真係可以做到沒穿崩..
    [版主回覆09/20/2010 18:22:00]這個角度只是撞手神吧 

    回覆刪除
  15. 很強大
    [版主回覆09/20/2010 18:22:00]客氣客氣 

    回覆刪除
  16. 這個亦可作為開雪櫃的手抦 ~
    [版主回覆09/22/2010 05:36:00]真係夠力架!

    回覆刪除
  17. 笨大膠架都諗到多野玩,讚好!
    [版主回覆09/22/2010 05:33:00]佢個膠架都算設計用心,難免惹人多細想一會的。

    回覆刪除
  18. 那十六粒磁石會唔會擾亂你家磁場呢? 跟住可以使出磁場轉動, 50萬馬匹力量!!
    [版主回覆09/23/2010 07:41:00]我比較擔心它們坐飛機時會惹出空難啫 

    回覆刪除