Translate

多事之秋

Installation 前的期待之秋


昨天(星期二)上班時還天陰陰,早上也下過雨。但下午放工後又陽光普照,還見到初昇的中秋月光。此情此景總要趁有空閑影下來吧!







Installation 後的多事之秋


其實當花了放工後整個鐘頭安裝好 Civilization V 之後,事就只有一件要做,那當然是打機吧。只不過這一件事就需要很多時間了!我首次玩系列前一個遊戲(Civilization Revolution)時花了十二個鐘頭才玩畢第一局,故此昨晚我打了一個通宵(十二個鐘頭)倒不感到意外!只不過十二個鐘頭後還沒有打完那局遊戲就始料不及。只不過今日放工後(對,我今天沒有詐病請假)繼續打多兩個鐘卻仍未見到家鄉就未免奄悶,故此已經放棄了。雖然 Civ 5 比 Civ Rev 複雜得多,但流程就正正相當奄悶。此無他,Sid Meier 為怕太複雜,所以把很多決策自動送上提議。結果一個應該讓玩家慢慢摸索的遊戲變成玩家只會不斷無意識地按提議去辦事的遊戲。誠可惜也!話分兩頭,好彩如此,否則沉迷下去的話就沒有笑笑團的功課交了!


13 則留言:

  1. 上圖的單幢大廈令我諗起 after 28 days呢....
     
    乜而家d game唔可以中途save咩?咁仲有人玩!?
    [版主回覆09/25/2010 08:43:00]當然可以中途 save,只係我自己衰要玩到完才肯收手!

    回覆刪除
  2. Civilization 是長期抗戰,由第一集玩起的人都有心理準備。
    最怕作者越來越遷就o的 casual 玩家,越攪越簡單。有名如 Will Wright 都攪出了  Spore 這件不倫不類的劣作,Sid 爺比 Will 更享盛名,每集 civilization 都得到上佳評價,希望不要最後衰在「照顧大眾口味」這一迷思上。
    今日忙到極,看來最快都要星期一才可去買 game……
    [版主回覆09/25/2010 08:41:00]我很怕長期抗戰分幾日玩,試過一次隔日再戰,但再從 save 了的地方開始就忘了之前的戰略,結果浪費不少資源。

    回覆刪除
  3. 原來打機打天光, 仲以為你有咁神心賞月 .
    打機打天光好傷神......砌模型就另當别論喇 ,快d埋位啦....
     
    [版主回覆09/25/2010 08:38:00]原來當晚有雨,所以不要怪我唔神心無賞月,只好怪蒼天不仁 

    回覆刪除
  4. 個windows pop-up後面嗰個係唔係你嚟 , 就咁睇個手勢,似係有一個人(例如鬼妹 )走緊向前等緊你抱抱咁喎
    [版主回覆09/25/2010 08:36:00]那個人因為靚爆鏡,所以遮住了口面免得你要換 mon 

    回覆刪除
  5. 青爺好似唔識 civilization 呢套大作咁 wor!
    [版主回覆09/25/2010 08:33:00]佢好似連丫烏卜「正在處理中…」時真係會過幾個鐘先去處理亦唔識,留了三次言 

    回覆刪除
  6. Civilization這深淵, 幸好我多年前已經逃離
    [版主回覆09/25/2010 08:30:00]大徹大悟,非我族類 

    回覆刪除
  7. 我諗我呢世都是唔掉,尤其剛剛睇完 wikipedia,讚好。
    [版主回覆09/25/2010 08:28:00]老實講,這遊戲只出了幾日,不是可以那麼快就有甚麼有用有見地的評語。(Okay,我指我自己,不是維基的評語。)

    回覆刪除
  8. civ 好玩的是你可以把人類幾千年歷史濃縮成幾日,幾日已經唔算長期抗戰啦,中華民族奮鬥o左六千年呀!六千年起碼!
    [版主回覆09/25/2010 23:20:00]以前我讀書時係教五千年咋喎 

    回覆刪除
  9. 我地讀書時係 5499 年,簡單叫 5000年,之後便四捨五入,所以叫 6000年,明唔明?
    信唔信?
    [版主回覆09/26/2010 21:52:00]教授咁講點可以唔信 

    回覆刪除
  10. 你電腦張WALLPAPER可唔可以SHOW出黎.?
    [版主回覆09/26/2010 21:53:00]費事靚爆你個螢幕啦 

    回覆刪除
  11. 好乖呀你~~~
    [版主回覆09/26/2010 22:15:00]你現在才知,老師真令學生失望!

    回覆刪除
  12. 文明之前集數都有玩~
    可能我英文唔得, 我無理佢D提議(因為好多根本唔明講乜...XD), 反而覺得唔錯喎!
    [版主回覆10/05/2010 06:45:00]其實當中好多英文用字都好舊,的確與今時今日的生活脫了節,難明是自然的事,不一定是你的問題。

    回覆刪除
  13. 香港呢幾日都有秋意了. 同埋我都有少少涷親.... 保重啊呀!
    [版主回覆10/07/2010 12:52:00]你有老婆照顧,正正是「小病是福」,可以撒撒嬌!

    回覆刪除