Translate

像我這樣的大廚

話說我在香港時的某一晚(其實是八月十九號), 在 Model Arena 樓下的茶餐廳中得遇高人,學了一個煮意大利粉的秘訣。於是乎星期日終於有機會一試,把意大利粉放入加了鹽和油的滾水內煮。當時我還怕忘了師傅的教誨,不敢把意大利粉煮太耐,校了十五分鐘的鬧鐘讓意粉在熱水中慢慢浸軟。幾經辛苦最後終於煮成下圖的意粉;看倌見我百忙中也記得替它拍照,可見得我是相當認真的。 大家看到這裡都可能會問,究竟這個煮法好不好,又或者比起我以前的煮法好幾多。就算不問這些問題,至少都會問那碗意大利粉好不好味等等的問題。對於大家的問題我只可以回答一句:我唔知。因為當我吃這碗意粉時,跟本就沒有問那些問題。換言之我當時跟本就沒有留心吃的東西如何。對,我是一個認真的大廚,不過我也是一個嗱西的食客!


11 則留言:

  1. 我很有同感...因為我都鐘意煮...煮完就無晒食慾...食龍肉都無乜味...
    [版主回覆10/20/2010 10:38:00]我其實無興趣煮的,偶然才會如此。

    回覆刪除
  2. 認真煮意粉,但食就竟然用碗裝用筷子食,你真係無線新聞。
    [版主回覆10/20/2010 10:41:00]很大程度上我當意粉係麵,因為鬼佬超市可以買到前者而非後者。故此食法上是中式,煮法是西式 

    回覆刪除
  3. 點解我好似見到碗野有6足動物
    [版主回覆10/20/2010 10:41:00]你有幻覺啊!

    回覆刪除
  4. 早知白灼意粉+出前一丁味粉撈埋佢算啦!搞咁多都唔係食既!
    [版主回覆10/20/2010 10:43:00]有出前一丁味粉就唔洗食意粉,食出前一丁快過啦!

    回覆刪除
  5. 意粉我只係識煮完撈茄汁咋 (最多加d 雞肉, 腸仔片, 磨菇片咁)...
    [版主回覆10/20/2010 10:49:00]多數人都係咁整,又或者用白汁,最重要是將雪櫃中的剩餘物資循環再用 

    回覆刪除
  6.  中式意粉………well……其實意粉本來就是中式的……
    [版主回覆10/24/2010 01:30:00]不過無可否認,在世上流行的是意粉而不是麵。

    回覆刪除
  7. 試想想當 茶餐廳高人見到時會有咩反應 ??
    [版主回覆10/24/2010 01:28:00]佢應該無眼睇,這陣子正忙住砌模型 

    回覆刪除
  8. 你今次製作呢個食物情景又幾似喎, 請問比例是多少
    [版主回覆10/24/2010 01:26:00](Empty)

    回覆刪除
  9. 我鐘意落Basil葉... 秀珍菇 焗佢
    唔落茄汁
    [版主回覆10/24/2010 01:26:00]其實我用的醬汁內是有 Basil;事實上我很多時都選擇買有 Basil 的意粉醬,單獨用 Basil 就沒有了。

    回覆刪除
  10. 你個意粉醬汁唔多夠,如果加番多o的茄醬,唔食得(我o地)都睇得嘛 ......
    [版主回覆10/24/2010 01:23:00]對我來說這個濃度就夠了 

    回覆刪除
  11. 既用心煮,就要用心吃啊。
    [版主回覆10/24/2010 01:22:00]我一向都不怎樣留心口中的食物,幸好如此才可以吃自己煮的食物生存至今 

    回覆刪除