Translate

從未如此企理過

完成了搬來渥太華後第一件模型之後,原來已經是入伙後三個月了。之前因為要砌模型,所以一直沒有認真執拾打掃,今日趁有時間又天氣心情俱佳,煮飯煲湯之餘還大掃除一番。前後也做了五個多鐘頭!



書房再沒有模型書信亂飛的情況了!



重災區的客廳(aka 模型/電腦架步)亦收拾好了



飯廳反正不是用來吃飯的,所以這場面不能叫亂!



唯一可以稱為亂的地方;只怪我的老婆們躺在床上休息抖涼而沒有收拾被鋪衣物,我真苦命

5 則留言:

  1. 嘩嘩~~床上面都有模型, 你老婆都忍得你o既, 阿嫂係好老婆就真啦!!
    (話時話, 見你咁free, 仲估你係未婚人仕~~~ )
    [版主回覆10/23/2007 07:37:00]係「老婆們」,所以「她」們不能收拾收拾,苦命乎?

    回覆刪除
  2. 運滯又失敗!
    見尋 日 天氣 咁 好, 搬咗 個 架步 去 後園, 一面砌模型, 一面享受清風與陽光. 你 話幾正呢!
    點知跌咗 件 parts落deck下面 ,前後揾咗三個鐘!
    最後我都係揾唔到, 仲 整爛咗 個 deck , 真係激到我死!
      而家嗌晒救命! 有什麼 辦法整翻 件 parts ? 原子灰 唔 得 唔?
    PS. Ball_Kai 兄,
    I think D模型就係阿嫂
     
    [版主回覆10/23/2007 07:40:00]你不如影幅相看看是甚麽 模型 甚麽部件,放在你的 blog 內開開齋吧。 原子灰可以用來製件,但不一定是最好的方法,所以知道 是甚麽 模型 甚麽部件會有幫助。

    回覆刪除
  3. "老婆們 = 模型" 哦?! 係喎!! 蠢o左.... 兩樣都幾似o既 ---> 外表幾靚都好, 擺響度唔"砌"都係浪費
    [版主回覆10/23/2007 19:10:00](Empty)

    回覆刪除
  4. 對你柔光箱那三支燈好有興趣添! 唔知幾多火的呢?
    [版主回覆10/23/2007 19:09:00]I'm not sure but each one says "150W Max"!

    回覆刪除
  5. 呀!?
    我都唔知我有 個blog 添 ,
    個Account 係 開 嚟係到回覆 你D, 文章,
    唔 識 開齋喎, 比D時間我啦!

    回覆刪除