Translate

BLOG友笑笑團 - 龍飛 Update 2007-11-05


見 SK 已經有第二篇 update,所以立即把昨晚一邊睇英文版【霹靂火】一邊砌的龍飛放上來。雖然成龍套戲感覺閹悶得時間好像很長,但實際能做的事卻很少。除了一點打磨之外,就是加長了上臂。肚腩的地方亦鋸成兩截,方便腹部的動作。(腹部早加了關節。)另外就是背翼下端凸出來的地方來個左右對調,這會比較合理。



因為之前已經有改這模型,所以順道多放幾張相,免得看倌 click 了入來有被「賣豬仔」的抱怨!(試問又有邊次 click 入來沒有被騙的感覺?!)


素組後的試「舖士」。這隻龍飛我希望動作可以擺得較有動感﹔這是去年電擊川口克己指出的缺點。



改幼了的下臂。因為上臂不會改粗,所以單單拉長下臂是沒有大用。現在一雙下臂已經改幼了,上臂亦拉長了,可以知道下臂需要拉長多少。



佢路過的,我唔識佢!


8 則留言:

  1. 依隻龍飛我買了多年,都唔知點改...
    [版主回覆11/06/2007 08:06:00]龍飛的確幾難搞,而且我這隻部份有嚴重的高低級,磨餐死!

    回覆刪除
  2. 你又咁快手?! 開始感覺有壓力了...
    [版主回覆11/06/2007 09:06:00]如果用你隻 GM Custom 作準的話,是時侯你要有壓力了

    回覆刪除
  3. 改造得很出色...笨大出得麻麻,仲有分件差...龍飛其實設計得唔錯,只係個頭怪怪地
    [版主回覆11/07/2007 06:47:00]個頭的活動能力的確好有限

    回覆刪除
  4. 有冇考慮下年5月返香港渡下假呢。
    [版主回覆11/07/2007 06:48:00]無!不過...

    回覆刪除
  5. 睇睇下個吉頭果張又幾順眼喎~
    [版主回覆11/07/2007 06:50:00]同意,感覺好像穿上一套裝甲般。

    回覆刪除
  6. 你進度咁快,我會有壓力 ga wor
    [版主回覆11/07/2007 06:51:00]君不見我偷步在前乎?

    回覆刪除
  7. 不過?不過咩呀?
    [版主回覆11/08/2007 11:03:00]十劃未有一撇...

    回覆刪除
  8. 收幼左下臂己經唔錯,長度都 ok ,不如就用呢個頭,叫龍吉都幾好聽
    [版主回覆11/08/2007 11:05:00]現在拉長了上臂,下臂就一定要加長了
    老實講,其實我的確幾鐘意這個吉頭

    回覆刪除