Translate

Appleseed Exmachina

昨日放工後無無聊聊走去租了這套戲的 DVD,但其實所租者是單碟的版本而非圖中的雙碟版。本來我對此片沒有甚麼期待,更不用說為此而寫篇網誌,但當我把 DVD 放入機中走進廚房煮飯後,改觀之餘亦開始了我把它翻看三遍的過程。因為自己手痕之故,很久以前已把影碟機播放的 default 改過,所以套戲一播就意外地聽到粵語配音。如果不計兩年前在香港的一陣子,我也不知道有多少年沒有看過配粵語的日本動畫。正因為粵語配音聽不慣,亦當然配音質素不高,所以看完後就翻看日語配音一遍,最後是一趟英語配音。總括而言,日語配音自然最好,而英語配音又不是差,至少聲音中有感情。


感情,一個在此片中略嫌多餘的東西。看倌要知這是一套全 CG 製作的動畫,而人物設定是走真實美麗一路,所以人物的表情顯得很生硬。就算配音有感情但人物表情和動作卻配合不到。一般動畫會以場景情節去推展感情,或倚靠人物的體態及聲音去表達情感,用細緻的表情去表達情感通常都不會有好效果。而此片在這方面就正正墮入這問題當中。所以縱然動作場面,畫面質素和故事情節三方面都幾好,但在情感的流轉中卻把整套戲的可觀性拖低了。


提起畫面質素,可能此片是電腦動畫關係,所以就算是 DVD 推上 1080P 畫面質素仍然很好,就算暗黑的畫面播出來仍然相當俐落。反而有說 BD 版的畫面質素一般;但以此片的質素及自己已經看過三遍的關係,恐怕我的好奇心不至於能推動我去查證 BD 版的畫面質素若何!


10 則留言:

  1. 我早兩星期前也買咗DVD version,先睇英文版然後日文版... 但一向都唔鐘意粵語配音, 覺得怪怪哋噤!
    你有無"見"到發哥呀? 有啲位好有《碟血雙雄》feel!  吳宇森指定動作...
    [版主回覆03/29/2008 08:40:00]我覺得似 Matrix 多點,可能動作場面太流麗吧!

    回覆刪除
  2. 咁套戲值唔值得推介先?不過應該都值架啦,唔係你又點會睇3次!
    [版主回覆03/29/2008 08:38:00]一看無妨。

    回覆刪除
  3. 聽講好似幾悶架喎……
    [版主回覆03/29/2008 08:37:00]係因為老套,左抄右抄之故。

    回覆刪除
  4. 我就覺得第一集好好多了~
    [版主回覆03/29/2008 21:30:00]我沒有看過第一集,也許下星期去 Blockbuster 找找看。

    回覆刪除
  5. 看來我要重看第一集,再看這套。不過老實說,期望不大。
    [版主回覆03/29/2008 23:35:00]對,不要期望過大。

    回覆刪除
  6. 第一集 $7.99 BustBuy 有.
    第 二 集 一定 要blu-ray, 有 粵語配音 !!  
    平 過DVD 添 !
     
    [版主回覆03/31/2008 10:29:00]第一集值得看/買嗎?

    回覆刪除
  7. 哩套嘢d 公仔真係好靚吓.....
    [版主回覆03/31/2008 10:30:00]人物設定好似香港漫畫中的美男美女般。

    回覆刪除
  8. 我比較膚淺, 打打殺殺最啱我!
    隻碟買$7.99, 單面雙層DVD-9, 仲有dts....
    有幾段仲係用嚟炸機嘅極品忝!  
    比面士郎正宗都要睇吓卦?
     
    [版主回覆04/01/2008 08:54:00]今日租咗,但未睇
    打打殺殺嘅,今日都租咗 Hitman,都 ok 喎!

    回覆刪除
  9. Hitman 要等一等, 有幾套新DVD都未有時間睇.
    [版主回覆04/07/2008 01:31:00]你果然無係公司睇 DVD

    回覆刪除
  10. 但有係公司上網, 睇扑, 覆e貓, 睇HJ同MG等等...

    回覆刪除