Translate

五份一的驚喜

之前用微距鏡時發現原來它對輕微震動相當敏感,於是乎決定需要一個遙控器。但這種配件在渥太華恐怕要駕車去專門的攝影器材店才買得到,但在這天寒地凍的季節我連戲院也不想去,自然是躲於家中在互聯網上找找看。結果在 eBay 上給我發現,原來這種配件也有其他廠出的,不必一定要買原廠配件。於是乎以 ~US$5 的價錢入了一個試試看。昨天終於收到,發現原來以五份一原廠配件的價錢也買到有用的東西  (可見原廠配件食水之深 )



其實這個故事還未完結的。昨天是收到了遙控器,但卻接連不到相機,於是今日放工後去買了新電池,但還是遙控不了部相機。幾經艱苦才發現,原來要調教相機的時間掣才可以用遙控器拍攝


後記:嘩,乜 Yahoo 搞到我幅相咁呀!

10 則留言:

  1. Wow! I'm still using "wired" remote shutter...
    [版主回覆02/18/2009 10:42:00]俾幾草嘢買過個喇!

    回覆刪除
  2. 我只係用相機時間掣咋
    [版主回覆02/19/2009 09:22:00]幾草嘢當傍下身囉。

    回覆刪除
  3. 你話個remote食水深 原廠貨的成日都賣斷晒 d friends終於去鴨記十幾蚊攪掂
    [版主回覆02/19/2009 09:25:00]可以理解的,部機同鏡都貴,這些配件再貴也是小數目。

    回覆刪除
  4. 唔係做job,好多時副廠野夠晒用 不過做job,每一時每一刻都好緊要,原廠總有價值所在既 不過我地呢d業餘user緊係價錢先決啦
    [版主回覆02/19/2009 09:27:00]對,做 job 的是收錢,可以視之為投資;與業餘人仕有出無入不可同日而語。

    回覆刪除
  5. 除咗煙花,我都係用自拍制搞掂,屋企用其實無意思。
    Yahoo 成日都搞到我啲相一粒粒白點......
    [版主回覆02/19/2009 09:29:00]請問何以煙花要用?你不必離開部機的。

    回覆刪除
  6. 相機SHUTTER有時都係必須的.
    特別係無線個D, 當自己帶腳架又沒人的時最要用..
    你呢幅相白色我以為係加落去..
     
    [版主回覆02/20/2009 10:11:00]係啦,我寫時螢幕中幅相就如上面張一樣無事,但一放出來就飄雪了

    回覆刪除
  7. 影煙花...通常習慣用 b快門... 有 remote 去控制 b快門...會方便過死按 shutter~~~
    [版主回覆02/20/2009 10:11:00]哦,原來如此,謝過謝過

    回覆刪除
  8. 這些小配件, 我都無用原廠, 但若果是鏡頭等東西, 還是原廠比較好; 原廠是有他的價值的
    [版主回覆02/20/2009 10:14:00]我見這種配件對機身鏡頭安全先試一試,其他的,因為自己是新手的關係所以不敢試住。

    回覆刪除
  9. 大頭講咗出黎,用b快門控制時間,時間掣只係唔掂部機,唔可以即時自由控制秒數。
    [版主回覆02/20/2009 10:18:00]多謝解釋
    你好人事,不如你話過我知,「b 快門」是否連續快怕

    回覆刪除
  10. B 快門即係你部機左邊有個旋轉製...扭去"b" mode.... 之後快門就會顯示係 "bulb" 跟手映相就要按"失打"...你隻手按幾耐...個快門就幾多秒... 當然光圈個 d 就要自己 set.... ps "b"快門 不等如 連環快拍~~~ 完全係兩類野... 師兄用 40d 乎?? 睇下本 user manual....index 睇 "b" mode 或者 bulb 再摸下部機....我諗你會快明 d...
    [版主回覆02/21/2009 21:03:00]謝謝詳盡的解釋  我部是 450D,沒有資格用 40D
    不過我記得說明書上有講過 "bulb" 這東西,不過當時只是過眼雲煙而矣。現在天寒地凍不必諗影煙花,暫時可以不理住

    回覆刪除