Translate

每日跳一里,一週後就...

打從上星期開始,Yahoo! BLOG 的侍服器就慢得很。從(香港時間)早上七時至凌晨四時間,要下載任何一位卜友的網誌都相當緩慢,而如果網誌的版面有歌有牆紙之類的東西的話,情況則差不多是不可能。一里的路,行走已經不短,跳則更慢;跳那七里,真係人都發癲

8 則留言:

  1. May be you can jump to that star one week later...
    [版主回覆07/06/2009 22:08:00]You are back already?

    回覆刪除
  2. Yahoo 呢排真係搞咩呢,好似好多問題 !! ? ~ 
    [版主回覆07/07/2009 05:52:00]其實關不關大陸干擾互聯網事呢?Y!B 的侍服器在大陸的可能性好大呢!又或者大部份通向北美的 Y!B 侍服器線路都要經大陸呢?

    回覆刪除
  3. 好多問題, 有時連 YM 都上唔到
    [版主回覆07/07/2009 05:38:00]我都很久沒有用過 YM 了!

    回覆刪除
  4. Yahoo Blog個個星期都有DD問題! 真係俾佢激死!
    [版主回覆07/07/2009 05:36:00]如果 Y!B 連上都上不到的話,其他問題就不是問題了!

    回覆刪除
  5. 好有可能係因為 6.4 & 7.1 
    [版主回覆07/07/2009 11:35:00]不過今日又快番,不必跳多兩里

    回覆刪除
  6. 除左yahoo blog, 拍賣都有問題, 我confirm左個拍賣, confirm埋刊登費, 到最後都show唔到拍賣品出來, 激死人啦!
    [版主回覆07/07/2009 22:21:00]今天早午,甚至雅虎香港的新聞也是非常緩慢。

    回覆刪除
  7. 到咗日本之後,完全明白你嘅感受! Load大哥呢篇都要成2分鍾, 我自己嗰篇要成5分鍾!
    [版主回覆07/07/2009 22:19:00]我可以保證,我的網誌已經是很簡單的了!最近的照片已經沒有放在 Y!B 了。現在我想你明白我的 Y!B 為什麼沒有 banner,沒有牆紙,沒有音樂。更重要的是,第一頁從來沒有顯示完整的最新文章。

    回覆刪除
  8. 相比起果d xanga , yahoo blog快很多
    [版主回覆07/11/2009 10:09:00]Really? 好彩我連 xanga 係乜都唔知

    回覆刪除