Translate

今日收貨

多謝華佬和蟹 sir,終於收到了!這包裹遊了足足兩個月,趕在我出多倫多之前收到,不枉我當初選用....平郵



內裡是三盒模型,十五包壽屋手掌。不過正正有三份一的東西不是我的



還有蟹 sir 私人醒的正嘢,看來今年夏天返香港時想唔帶手信都唔得



同日收到的兩本雜誌


5 則留言:

  1. 好似去超市入貨咁喎.. 金融海嘯救市靠你喇....
    [版主回覆03/31/2010 11:18:00]唔止我架,仲有其他敗家仔架 

    回覆刪除
  2. 咦?包冬菇同埋蚝屎呢?~~~~
    [版主回覆03/31/2010 11:27:00]你「火羅」啦,現在加拿大好易買到冬菇同蠔豉,無人要山長水遠從香港寄來架!

    回覆刪除
  3. 唔係喎~~~~~日本既花姑......... 娘 喎!~~~~~
    [版主回覆04/01/2010 06:40:00]日本花姑娘一隻碟就裝晒啦,洗乜咁大包呢!

    回覆刪除
  4. 年年你都寄健康月曆,唔洗突登帶野番黎。
    番黎食餐飯吹吹水最重要!
    [版主回覆04/01/2010 06:42:00]對,食飯吹水最重要!

    回覆刪除
  5. 你收到就好了。
    [版主回覆04/01/2010 11:16:00]收到了,再次謝過   ( 我靚仔果然有著數! )

    回覆刪除