Translate

吸毒女怨捱苦﹕又不是殺人 拘留15天 10人共用一毛巾 94港人深圳獲釋

似乎現在的年青人除了以為 K 仔不是毒品,住拘留所同住宿營差不多之外,還以為殺人放火會只是住半個月拘留所就了事!這一棍雖然 "out" 得應,但恐怕當中不少還以為被虧待了要去「減壓」一番。但希望他們索到點瘟瘟沌沌都要知道,所謂「嚴父出孝子」,在阿爺這個嚴父的嚴父的棍棒下自然嚴上加嚴。阿爺,祝你長命百歲!

9 則留言:

  1. 你梗係無睇佢嘅專訪, 吸毒女唔係怨捱苦! 佢話要人權! 要換底橫嘅人權, 仲要攞翻回鄉証, 下次再去過!!  聽佢口音D廣東話只係正過少少, 應該係新移民嚟, 對祖國難捨難離..
    [版主回覆07/22/2009 08:36:00]我有睇佢嘅專訪,只係當時嚇到目瞪口呆,因為佢仲要減壓索 K 的權利

    回覆刪除
  2. Sorry, Correction:
    你梗係無睇佢嘅專訪, 吸毒女唔係怨捱苦! 佢話要人權! 要換底橫嘅人權, 仲要攞翻回鄉証, 下次再去過!!  聽佢口音D廣東話只係正過 我 少少, 應該係新移民嚟, 對祖國難捨難離..
    [版主回覆07/22/2009 08:34:00]如果佢正你少少,咁未正過我多多聲?!

    回覆刪除
  3. 個個剛從大陸來港的女人又係好令人討厭...
    大大聲聲講話自己係香港人要有人權..咁想要回鄉証..
    但又要來香港吸毒....
     
    [版主回覆07/22/2009 08:33:00]她全沒有悔意,以為擺個受害者姿勢就混過去,點知越描越黑,自己出個大丑!

    回覆刪除
  4. 阿爺今次真係做得好。 想換底橫 ?? 我話應該換條阿爺著左一個禮拜o既底橫比佢笠住個頭就差唔多。
    [版主回覆07/22/2009 08:29:00]佢唔笠住個頭,我做佢老板就真係要炒佢,之後點見同事點見客?

    回覆刪除
  5. 哩個世界咩人都有,個女人年紀都好似吾細,思想幼稚兼無腦。佢真係當拘留所係宿營,要講人權先尊重自已身體,自已都吾愛惜自已,人哋又可需照顧你的需要。
    [版主回覆07/22/2009 08:27:00]講得好

    回覆刪除
  6. 佢係無間道來架,政府特約演員來的。
    D人知道19幾人共用一條毛巾同牙刷都咪話唔驚,仲夠薑去玩?
    [版主回覆07/22/2009 08:25:00]噢,原來佢係儍強假扮的

    回覆刪除
  7. 果個女人真的不知所謂......拉佢去加坐檻就啱.
    [版主回覆07/23/2009 11:01:00]加邊度監先?香港的監獄的話佢真係可能會當係宿營般享受

    回覆刪除
  8. 被拘留仲要講?!  斑友真係索K索到上腦!
    [版主回覆07/23/2009 11:01:00]真係極品來架

    回覆刪除
  9. 我係嘩然點解香港要入埋d咁o既質素o既新移民!! 其他人地要搬 650萬來港投資至可以移民來港 (see: http://www.immd.gov.hk/chtml/hkvisas_13_4.htm ), 呢件咁o既極品, 計我話要踢佢走留番個位俾人!!
    [版主回覆07/23/2009 11:05:00]在選擇從大陸來港的移民問題上,香港從來都是縛手縛腳的,無得好講

    回覆刪除