Translate

新花臣

我的私人電郵信箱剛收到了丫烏卜的伊貓,內容是我的卜收到了垃圾留言,丫烏卜已經很體貼地替我把該留言從公開留言轉作私人留言,但要我自行刪除該留言。(伊貓的標題不是這個意思喎!)先不說內容中沒有提到該留言出現在那一篇之中,我本來就是殺無赦,垃圾留言應該早就刪去,現在我又怎知你(丫烏卜)指甚麼呢?最頂癮是,丫烏卜似乎覺得我的卜被垃圾留言滋擾還未夠,要一有垃圾留言出現在我的卜就伊貓我去滋擾我的私人電郵信箱!丫烏你係得嘅!


5 則留言:

  1. 哈~哈,真是頭痛醫頭,腳痛醫腳,一波剛停,一波又起,丫烏ト真強~_~
    [版主回覆04/04/2010 12:34:00]不過這新一波已經起完了,因為我已經立刻把這丫烏電郵列為垃圾郵件,我的電郵信箱以後都會自動處理它 

    回覆刪除
  2. 丫烏電郵列為垃圾郵件,我的電郵信箱以後都會自動處理它 

    [版主回覆04/04/2010 20:49:00](Empty)

    回覆刪除
  3. 我尋日都投訴來 , 我叫佢唔好機械人恢復我就算 !
    因為我個黑名單爆左 , 咪列條清單給佢囉 !
    幾日收到回覆 , 終於唔係機械人啦 , 不過仲諸多解釋 , 黑名單就清左好多 , 不過間中仲有冇清到 !
    不過最火都黎就係 , 今日收到佢個 mail 既同時我連續 4 篇都收一齊到廢話 , 仲要係 4 個唔同既廢人 !
    [版主回覆04/04/2010 21:00:00]假期是特別多廢人的,沒有辦法! 早幾日我都收到同一件廢人的幾道相同的垃圾留言,不過我只把牠放入黑名單和刪除所有留言就算。在同一人但不同文章中放同一道垃圾留言跟本上就是很無效率的運作模式,這種連珠炮發式的垃圾留言也不會成為風氣。

    回覆刪除
  4. Yahoo BLOG 班友好鬼蠢, 唔洗理佢哋 send 比你d 嘢...當比鬼壓得架喇...
    [版主回覆04/05/2010 04:51:00]佢哋真係無鬼用,花幾個月時間去開發軟件偵測垃圾留言,但偵測到又唔敢郁手去刪除那些垃圾留言,到頭來還是煩到卜主!

    回覆刪除
  5. 真的不明send垃圾留言的動機...
    [版主回覆04/06/2010 10:03:00]我們明白的話智商就會跌到同牠們同一水平了!

    回覆刪除