Translate

復活中的 Stingray

假日呃 post 發奮中…


下圖:這也是趕在出多倫多之前噴了第二次灰的 Stingray,不過我沒有帶它去多倫多繼續砌。一來因為這東西太大的關係不便携帯。二來噴了灰立即補了畢地之後要等畢地乾透才可以繼續砌,帶去多倫多也是徒然。


下圖:我這部 Stingray 現在還可以拆開的部份。如果對這模型有認識的朋友(如龍千影兄 和 KY sir)會發現到,我是沒有跟足說明書的步驟去製作的。這主要是方便打磨與及令多個打磨的步驟比較集中,從而比較省時。始終打磨完補完畢地之後,同一件件需要重複這步驟多次表面才會無瑕疵。所以個人都傾向集中處理。當然,條條大路通羅馬,跟足說明書去製作也非壞事。


下圖:KY sir 話盒 Stingray 中的馬桶是另一番的製作滋味,所以我也開始製作其中一個。圖中可見我仍是沒有跟說明書的步驟去做。雖然現在只有零散的零件,但圖中已見到這個馬桶比起 1:20 的 Fireball SG 細了一半,難怪是另一種玩法!

10 則留言:

  1. 呃 post這篇又點算是呢?這一篇比之前的工具篇已算好了好多啦,衰鬼~_~
    [版主回覆04/06/2010 10:11:00]客氣客氣,呃 post 呢家嘢還待進修深造之中 

    回覆刪除
  2. 齋睇都覺得正, 等我上晒KY sir啲堂就開隻Ma. K砌至得~
    [版主回覆04/06/2010 10:13:00]記得叫 KY 蛇教埋宇宙機械的舊化,宇宙間沒有氧氣,與坦克的舊化稍有不同。

    回覆刪除
  3. Lunadiver~~~正喎!!!
    實在估不到Lunadiver竟然比Falke更受歡迎
    砌多D~~砌多D!!!
    砌完就啱啱好出隻Nutrocker架嘞!!!
    [版主回覆04/06/2010 10:15:00]部 Nutrocker 我多數會棄權,但部 Falke 反而會番閹多一次 

    回覆刪除
  4. 哩舊嘢睇睇吓又真係幾形仔.....期待起貨...
    [版主回覆04/06/2010 10:18:00]起貨?!應該到你病情大好時就是時侯了!你一於期待吧 

    回覆刪除
  5. 估不到馬桶有另一番滋味, 我見到件都暈 ~
    [版主回覆04/06/2010 10:22:00]你見到 KY 部完成品就不會再頭暈,只會流口水!你也開工吧! Ma.k. Lunadiver 16 March 2010 update

    回覆刪除
  6. 我都好鍾意呢隻 Stingray ...!! 期待你的佳作...!!
    [版主回覆04/06/2010 10:23:00]佳作就無我份了 

    回覆刪除
  7. 怪不得成朝眼眉跳, 原來有人講緊我......
    難道你又想砌隻Lunadiver來追擊番我 ?
    PS. 由於小弟火頭太多, 原本打算追撃你嘅 Centurion 都喺暫時......Chicken out...
    [版主回覆04/06/2010 11:31:00]我部機點都要電 J 比賽後先會完成,所以肯定無本事狙擊你  你唔砌部 Centurion 係你放過我吧 

    回覆刪除
  8. 我每次見到你製作M.K.都會中毒, 今次都唔例外
    [版主回覆04/07/2010 11:09:00]嗱嗱嗱,唔係我毒呀,係 Ma.K. 咋!

    回覆刪除
  9. 研究呃 Post進度  ~
    [版主回覆04/07/2010 11:10:00]噢,這是不定期呃 Post 

    回覆刪除
  10. 你會噴咩花式
    [版主回覆04/09/2010 10:40:00]大哥,邊有咁快諗到這階段呀!

    回覆刪除