Translate

收過不停

繼昨日收了一個遊了兩個月的郵包之後,今日又收到另一個郵包,不過它只遊了破紀錄的六日!這 HK$250 郵費真值得!(信件從香港寄到我手上也是這時間,但包裹只需六日還是首次)



今次要多謝的人除了華佬之外,就是 JKL 團長了。兩位,請受我一拜  (團長也不必打蛇隨棍上,我現在係唔會為笑笑團開工的  幾時你見我個卜有笑笑團 banner 時就是我開工之期了!)



前後入了兩盒 Border Break,剛巧見三月號 HJ 有三部 Cougar,尤以中間白色一部至正和有啟發性!


9 則留言:

  1. Wow! 你就好啦 ! 字母先生已絰唔記得咗我喇 ..
    你 …. 你 …. 你 …. 味有冷鮮 , 味油一掂清 …… 哎 … 哎 … 易
    嗚 …... 嗚 ….
    [版主回覆04/01/2010 06:46:00]兩本 M+ 之中有一本係你架,你自己去拜團長啦

    回覆刪除
  2. 要裝幾多之香嫁?
    [版主回覆04/01/2010 08:45:00]如果要保佑佢搬屋平安順利的話,一支應該夠 

    回覆刪除
  3. 個機械人係乜角色黎? 機戰?
    [版主回覆04/01/2010 08:41:00]好似係 video game,但不是機戰。

    回覆刪除
  4. 六日?! 你真係破哂所有紀錄! 我寄DHL都試過要四日!!! 你幾時開工都無問題, 因我知你一定有貨交 TO蟲大人: 我點會唔記得你呢?
    [版主回覆04/02/2010 08:04:00]所以我特別覺得這 HK$250 抵 

    回覆刪除
  5. 咁快o既?估佢唔到喎!
    唔洗多謝我~舉手之勞!
    [版主回覆04/02/2010 08:03:00]我本來仲以為一定在復活節之後先會收到! 要多謝你嘅,如果唔係就買唔到正嘢架啦 

    回覆刪除
  6. Border Break呢隻game真係完全睇會, 打仗就係燒銀紙!!
    [版主回覆04/02/2010 08:01:00]我嘅存在已經證明咗打仗就係燒銀紙 

    回覆刪除
  7. Border Break 零件用黎改野一流啊!
    [版主回覆04/02/2010 08:00:00]我有啲唔捨得喎!

    回覆刪除
  8. Same idea as YaYa, good for modiciation!! XD
    [版主回覆04/03/2010 22:37:00]Well, I prefer building this good-looking model to cannibalizing it for another kit 

    回覆刪除
  9. 呢隻 Border Break之前我都心郁郁想託附華佬兄幫我入,但諗諗o下都係費是開多條 Line,屋企有太多盒未郁,再入實死硬,最終都打消呢個諗頭,但呢個系列真係好正  ~
    [版主回覆04/03/2010 22:41:00]這系列的設計真是有點新意,而且比例是 1:35,在製作上的發揮又與其他科幻模型有點不同,是值得見識一下的。

    回覆刪除