Translate

出咗

11 則留言:

  1. 真係趕住返來交件 wor!
     
    BTW,看過價錢,今年唔知發乜春神經,旅費好貴,所以都唔去加拿大了,改去加拿大餅店買了個豬仔包食。
    [版主回覆04/16/2010 11:27:00]都話加元升值,美元和港元兌加紙自然覺得貴。不過你放心,加拿大十年如一日,今年來與十年後來都是差不多

    回覆刪除
  2. 如果有一日,飛機可以快到四個鐘內可以香港飛到多倫多,我的興趣會大好多。  X-33 或者得o既。
    [版主回覆04/17/2010 11:35:00]試下這個 Transporter !

    回覆刪除
  3. 你有我手電#啦
    [版主回覆04/17/2010 11:36:00]有

    回覆刪除
  4. 早成 3 個月訂機位, 不過暑假旺季, 機位應該會緊張 d, 早出就穩陣 d
    [版主回覆04/17/2010 11:39:00]今日才去訂的話絕大部份機位已經沒有了,所以三個月前才訂機位一點也不穩陣。我是二月訂了昨天我家人去出機票的。

    回覆刪除
  5. 十幾個鐘頭飛機,係上面砌隻巾都仲得
    [版主回覆04/17/2010 11:41:00]911 之前我的確是在飛機上用指甲鉗砌模型的。現在當然不能再做這件事!

    回覆刪除
  6. 返黎一定要我地模型人去飲下茶食下飯吹吹水!
    [版主回覆04/17/2010 11:43:00]電擊交件取件都是例牌食飯架啦!

    回覆刪除
  7. 乘客名唔洗遮喇....係人都知你叫做....................地理堂吖馬.....即係响 回春堂 隔離嗰間囉........................
    [版主回覆04/17/2010 11:44:00]這部是客機不是貨機,回春堂隔離嗰間要用貨機載的!

    回覆刪除
  8. 你不如叫我試隨意門!
    [版主回覆04/17/2010 21:04:00]如果我提意隨意門的話你咪又係話不如叫你試 Transporter 

    回覆刪除
  9. 返來成個月喎, 係咪會去其他地方玩? 返上海睇世博??
    [版主回覆04/18/2010 20:59:00]如果香港有旅行團去世博就也許會去,否則自由行去就免問了。

    回覆刪除
  10. 哦 咁我要出黎見下你囉!
    [版主回覆04/19/2010 10:20:00]帶暈浪丸吧!

    回覆刪除
  11. 常威兄,帶止嘔丸實際o的。
    [版主回覆04/21/2010 06:07:00]你知嘛,講真說話的人在這個世道下不一定有好下場的。

    回覆刪除