Translate

磨頭知多少

昨日買的新磨機中附有一本小冊子,晚上臨睡前看後,發覺自己對打磨機的磨頭一知半解。舊機附有的一堆磨頭用了十年也不是全用對了,所以現把其中對砌模型有用的幾種公諸同好。


註一:這是 Dremel 品牌,外形或許與其他牌子差不多,但 Dremel 有鑽石碎的鑽頭就未必等如其他牌子差不多外形的鑽頭也有鑽石碎。


註二:我的相簿中有大相方便閱讀,這五張相都放入了 "Dremel" 的相片分類中。


7 則留言:

  1. 我試過用cleaning & polishing嘅 no.1打磨頭嚟拋光, 最後因為個電磨轉速高過頭, 拋到光油都穿埋
    [版主回覆04/18/2010 21:19:00]你真好彩!

    回覆刪除
  2. 我反而想要個多直徑開窿器...不過市面買到嗰d 比較大型, 鋸齒又粗, 唔多啱砌模型用...... 羊幫主-- 畢竟嗰d 拋光頭比較死硬又大粒, 唔似用手用布捽黎得咁平均咁貼住彎曲嘅表面, 可以跟住表面起伏而走.. 所以就算用低速都極難磨得到整個塗面厚薄平均 (除非真係手感極佳..)...始終模型車比較細, 比例問題令到哩d 相對較大粒嘅拋光頭 負面效果劇化....如果個打磨面相對大d , 效果會好好多, 因為易控制好多, 粒大死硬所帶出嘅負面效果會冇咁明顯....
    [版主回覆04/18/2010 21:18:00]羊幫主只破了色 相 層已經執了一身彩,我昨日試機時連模型表面也溶了。

    回覆刪除
  3. 好帖,收下,謝。
    [版主回覆04/18/2010 21:14:00]言重了,不是帖好是相片有用。所以不要 Bookmark 而是去相簿下載那五張相 

    回覆刪除
  4. 很好的參考, 正想買返個電磨.
    [版主回覆04/18/2010 21:12:00]電磨本身最低轉速是 5000rpm 以下是首要考慮呢!

    回覆刪除
  5. Bookmark了! Thanks mate
    [版主回覆04/19/2010 10:30:00]不要 Bookmark,去我相簿下載那五張相就更好!

    回覆刪除
  6. 我英文水評差... 好多都睇唔明添...
    [版主回覆04/20/2010 06:28:00]其實主要都是認圖和分類,上面五張相分了五類,分別是表面打磨(sanding)、切割(cutting)、清理和拋光(cleaning and polishing)、雕刻和刻字(carving and engravng)與及「磨利刀」(grinding and sharpening)。砌塑膠模型的話,通常認住頭兩幅圖去鴨寮街就行了 

    回覆刪除
  7. 呢到呢d磨頭全部我都有,但是原來分咁多用途就真係唔知喇,至於磨筆我係用電鑽(有變速的)……
    [版主回覆04/21/2010 06:08:00]我也是擁有大部份這裡的磨頭,也是剛認識它們的用途 

    回覆刪除