Translate

又出咗


今次因為用飛行里數換機票的關係,所以這個日本之旅是從香港往返大板,仲好玩

16 則留言:

  1. 乜個時間咁差o既 1315 - 1940,入到大阪最少 2130,店都收晒,只有找地方吃,咁就無o左一日。
    頂,回程係早機!又無埋一日!
    即係得四日玩!真係淨係京都都唔夠啦。
    [版主回覆04/20/2010 10:38:00]吓,要咁耐到大阪?!不過我與家母同行,這個差不多是她的極限(八月天時),也就算數吧 

    回覆刪除
  2. 你 1940 到步,咁都要預時間拿行李,我記得火車車程近 60 min,咁你找得酒店 check in,2130 無大錯啦。
    如果有老人家,咁行程的確要安排一下。我原本想你行下電電城,話我知同秋葉原有乜唔同,或者你都未必有時間咯。
    同老人家自由行係要特別注意,不可以行太多路。所以如果我同老人家出遊,我寧願跟團,查實佢地都寧願跟團。
    [版主回覆04/20/2010 10:52:00]所以我好唔介意坐長途火車,等大家都可以休息一下。

    回覆刪除
  3. 關西空港落大阪只是一個鐘上下,唔夠你要求,可以考慮第二日從大阪坐慢車落青森,再坐慢車落福岡,然後再坐慢車回大阪,應該係時候落空港回程咯。
    [版主回覆04/20/2010 11:08:00]我考慮住機場附近的酒店,的確沒有需要夜晚摸入大板。

    回覆刪除
  4. 入到大阪都只是2130,不夜,還好多地方有野食,不妨落難波找找。
    [版主回覆04/21/2010 06:11:00]食我倒不擔心,....其實夜我也不擔心,....其實我真係無乜擔心過 

    回覆刪除
  5. 同媽咪去……咁你咪冇得出夜街?
    [版主回覆04/21/2010 06:13:00]不如你替我想辦法駛我阿媽一個出夜街,等我一個人留在酒店房睇 AV 吧 

    回覆刪除
  6. 你唔係o麻,平時屋企都睇唔夠?
    [版主回覆04/21/2010 10:28:00]情調唔同嘅 

    回覆刪除
  7. 點解唔去多幾日,落埋東京,響narita走嗎!
    [版主回覆04/21/2010 10:30:00]今次自由行同我媽同行,實在唔多敢去得太盡。好多地方也是「曾到此一遊」就是了。

    回覆刪除
  8. 正所謂:情調唔同唔調情   你都係乖乖陪下老媽子啦。
     
    你話過坐多點唔怕,其實玩完大阪坐 3 hours 新幹線落東京玩多四日,對老媽子來講一o的都唔會辛苦的。
    [版主回覆04/21/2010 11:19:00]係蟹蛇心野諗出夜街之嘛,我無諗過呢  現在初步計劃如下: 八號:晚,大板 九號:早,大板;午,大板;晚,靜岡 10號:早,靜岡;午,東京;晚,東京 11號:早,東京;午,東京;晚,東京 12號:早,東京;午,大板;晚,大板 13號:早,大板 可有甚麼意見?(話時話,昨晚才訂了兩本日本自由行的書,兩星期後收書做過研究之後可能計劃又變  )

    回覆刪除
  9. 去埋大板玩呀, 正呀 ,有機會去去電電城, 幾多嘢睇0架, 而且都有唔少你鍾意嘅AV店舖
    [版主回覆04/21/2010 11:22:00]殊,等我記住先....

    回覆刪除
  10. 你點會咁 plan o架!如果咁玩做乜唔大阪入東京出?無端端用多三個鐘新幹線,同埋錢。
    如果只坐一程新幹線,連 JR Pass 都唔使買啦!
    BTW,新幹線唔會停靜崗 wor,你要在東京或橫濱轉車,或者唔坐新幹線 lor。看來你個 plan 要 refine 下。
    同埋,要書出聲咪得,使乜訂?
    [版主回覆04/21/2010 19:25:00]等我發掘一下怎樣改機票先。謝謝!書嘅嘢我要快又想擁有一本作紀念,只好幫襯 YesAsia.com 了 

    回覆刪除
  11. 係蟹蛇心野諗出夜街之嘛,我無諗過呢 
    現在初步計劃如下:
    八號:晚,大板 九號:早,大板;午,大板;晚,靜岡 (你要預算要多少時間落靜岡,同埋,得咁少時間,你在大阪基本上無野玩,更不要講去電電城。) 10號:早,靜岡;午,東京;晚,東京 11號:早,東京;午,東京;晚,東京 12號:早,東京;午,大板;晚,大板 13號:早,大板(正如我下面所講,如果你想咁,不如睇下重有無機會改機票:關西入關東出)
     
    [版主回覆04/21/2010 19:26:00]明白,

    回覆刪除
  12. 老同, 必需要改機票! 改由東京返港吧, 要百有坐多程3個鐘的新幹線真不好受呢, 我正是過來人! Besides, 有乜吩咐就出聲, 我東京比較熟
    [版主回覆04/21/2010 19:22:00]等我發掘一下怎樣改機票先。謝謝!

    回覆刪除
  13. JKL, 我諗甜品同咸碟都應該是他想找的東西。
    [版主回覆04/22/2010 05:35:00]甜品我就麻麻,咸碟就留番返香港揾你帶我去買 $100 十隻的 

    回覆刪除
  14. 你8月9/10在靜岡, 10-12在東京...  我如果8月頭過去meet你, 我應該會7号到, 8号(星期日)去靜岡, 9 & 10号返工, 11号走... 所以陪唔到你去靜岡, 但可以同你去食飯。但你又好似唔食肥牛,炸豬及魚生喎... 素組曾, 點解食甜品?
    [版主回覆04/23/2010 10:24:00]咁我又不至於完全不食肥牛、炸豬及魚生嘅!另外,在香港時應該一早同你食過飯,所以也不需特別在日本食多次。尤其是我完全不清楚在日本怎樣聯絡你,我部加拿大的手機去到香港也未知用不用到,何況在日本!

    回覆刪除
  15. 小鯊和JKL都講得好啱啊!"大阪入東京出" 起碼行李都可以執少一次呀!
    [版主回覆04/23/2010 10:17:00]現在打不到電話改機票,遲幾日希望可以試下改。謝謝!

    回覆刪除
  16. ヌ去埋AV國, 咁正Y!
    連個驗證碼都係AV..
    [版主回覆05/02/2010 10:07:00]你終於浦頭了!

    回覆刪除