Translate

今日入手

昨晚替我條蛇打磨時,用了十年的電磨終於報銷,唯有今日放工後買過另一個,好讓我繼續昨天未完成的工作。


下圖:已故的電磨


下圖:就是這條約一厘米長的彈弓斷了,令到個電磨要報廢。如果可以更換這條彈弓的話就可以修理好這個舊電磨。一來這零件是很特別的東西,需要承受至少 8000 rpm 至最高 24000轉,不是隨便可以換到或找到代替品;二來我是等不到慢慢修理這個電磨;三來它也有十年歷史;最後這個舊電磨的轉速太高,所以還是另買新的吧。


下圖:左面的是全新的石磨片(~3mm 厚),右面是昨晚打磨至斷彈弓的石磨片。右面這塊明顯是細了,邊緣亦圓滑了;大家可想而知昨晚磨得多轟烈呢!(明天再講條蛇現在磨成怎樣。)


下圖:新電磨,5000 至 35000rpm,十分適合磨模型。不過亦頗貴,盛惠七十個大洋。(舊電磨我減價時買好似是四五十加元左右。)


下圖:用電磨打磨這條 Mori Mori 與原子灰為主的蛇一定沙塵滾滾,唯有一邊磨一邊開著吸塵機把磨飛出來的粉末立刻在空中抽走,而且豬咀也是少不免要戴的。另外一打磨完之後亦要立刻去沖涼,穿著的衫褲也要立刻放入洗衣機待洗。所以昨晚我不能一口氣打磨完這條蛇,而要分開兩日去做,我有多XXXXX大家可想而知!


下圖:今日放工後行街時破的另一財。自問就無錢買 Photoshop 的 CS5,唯有平平地買這七十個大洋的 X3。早幾個禮拜用 X2 時,它已提我 X3 經已推出。當時已經在網上按了 "BUY" 掣,但到比錢時發覺 Corel 只用我最討厭的 FedEx 付運,故此最後也沒有買到。誰不知今日無意中見 Best Buy 有減價,所以二話不說就入了。

14 則留言:

  1. 一眼睇落去重以為 你個已故電鑽係 米高蔬乎  出嘅添... 你個大力米電鑽好過我嗰個, 我得 10000-37000, 冇低速, 好麻煩...另, 係咪都可以駁長喉?
    [版主回覆04/17/2010 21:07:00]那是 "Mastercraft" 不是 Microsoft,與米高蔬乎名牌相去甚遠。 Mastercraft 不是專出打磨工具,所以不能駁長喉。

    回覆刪除
  2. 照咁睇, 都係裸體打磨吧, 至少唔駛洗衫!  我到現時為止都係用乾電幾十蚊既, 真係想試下幾百蚊既其實分別幾大?
    [版主回覆04/17/2010 21:15:00]我有諗過剝光豬磨架,不過怕自己磨第二樣嘢咋  濕電好力很多,換言之可以快磨得多,而轉速亦有選擇。而因為好力的關係,亦可以換上多種的磨頭。砌模型最有用的是切割的薄磨片,可以快速切開5mm 厚的膠板,不必用鋸一下一下去鋸。

    回覆刪除
  3. 堂兄,呢部新磨機,可唔可以配多支細枝D既磨筆架?咁大枝咪要好大力先得實!?
    [版主回覆04/17/2010 21:17:00]Dremel 是專出打磨工具的美國公司,所以它的配件甚多,例如你所講的細磨筆都可以配落我這部機之內。

    回覆刪除
  4. Dremel 是專出打磨工具的美國公司,所以它的配件甚多,例如你所講的細磨筆都可以配落我這部機之內。 <<<<<<<<< 我是說這個 ...
    [版主回覆04/18/2010 22:41:00]oic

    回覆刪除
  5. 呢個電磨係好嘢嚟0架喎 , 佢仲可以駁支細磨筆, 唔駛揸住咁大支磨機嚟磨
    [版主回覆04/18/2010 22:40:00]不過我發覺支細磨筆的轉速不是很穩定,而且馬力亦有所下降。當然,這對磨膠就更加好

    回覆刪除
  6. 我都有買到條細喉(筆)...不過香港好似唔多見有得買佢嘅 專用潤滑油...唔知係咪可以有代替品呢? 要頂得住高温嗰隻....
    [版主回覆04/18/2010 22:37:00]昨日我亦買了條細筆,但說明書上無講過潤滑油這回事喎!

    回覆刪除
  7. 雖然小弟都有兩個電磨, 但如此大面積的情況下, 小弟會先用刀再用銼, 跟手用不同粗幼的沙紙濕水磨. 細緻的位置才用電磨. 可免塵土飛楊的討厭情況出現.
    [版主回覆04/18/2010 22:36:00]Mori Mori 和原子灰太硬了,而且我要趕死線才不得不用這個方法。否則的話我也是用你的方法去做。

    回覆刪除
  8. 看到下一篇我正想問你買了什麼電磨. 其實以我所知另外的一隻電磨好像也不錯. 評價好像不錯, 而且好像滿出名的. 那隻電磨的牌子好像是Proxxon. 我其實只是認磨的顏色... 不過價錢好像比你買的貴一倍.... 其實想請問你知不知道電磨貴與便宜的分別在那裡?
    [版主回覆04/18/2010 22:33:00]我自己未曾聽聞過你所說的 P 字牌子,可能是地域關係吧!平與貴的分別應該在於轉速和控制轉速上,大馬力的自然最大轉速亦高。而控制轉速上我所知的有三種:不可控制轉速,梯級式變速和連續變速。我所說的梯級式是例如控制上有 5000rpm,8000rpm,100000rpm 等轉速選擇,但就不能做到 5342rpm 或 6821rpm 的中間轉速,只有連續變速的電磨才可以如此,但卻又不能仔細調校出所要的變速。以我所見第三種是最貴的格式,但又不是貴了很多。

    回覆刪除
  9. 我嗰款係早期出嗰隻, 如果你嗰枝都係有一條長金屬作為條喉筆嘅轉軸, 咁就要用得咁上緊要加一隻 高温潤滑劑...我本說明書係有哩樣產品嘅編號...不過佢冇提到個作用...我諗黎黎去去都係 散熱, 減嘈音, 潤滑之類 .... (特別係當彎曲條喉黎用嗰時, 佢裡面磨擦力會更勁, 潤滑劑變得更加重要)....市面潤滑劑就大把, 但能抗幾萬轉引起嘅高温, 重要係膏狀嘅我就唔知去邊道揾到.....我估有, 只係我唔識.... 枝喉筆買返黎嗰時, 條金屬轉軸已經塗咗嗰d 潤滑劑, 不過用咗咁耐乜都揮發晒, 而家嘈音勁咗, 轉都轉得冇咁順...
    [版主回覆04/19/2010 00:16:00]第二次看說明書時終於發現保養的方法了。說明書話每 25-30 用時之後抽條軸出來抹油。說明書說以汽車輪用的潤滑劑(automotive wheel bearing grease)就行了。我相信就是這個原因,Dremel 自家品牌的潤滑劑自然敵不過汽車用的潤滑劑,從而消失在市場間。

    回覆刪除
  10. 咁就方便得多.....我諗香港會有 automotive wheel bearing grease 賣呱...
    [版主回覆04/19/2010 10:19:00]梗有啦!

    回覆刪除
  11. 原來真係用D咁heavy duty嘅架餐, 明白了...
    [版主回覆04/19/2010 10:33:00]原子灰同造形畢地乾了之後真係可以好硬,用刀用鋸都未必搞得掂!

    回覆刪除
  12. 哦~ 原來如此. 十分詳細! 同時我也想問, 你現在這個電磨能不能當電轉用? 如果可以, 有沒有限定只能用xmm-xmm的轉頭? 我以前入手的那個很苯. 限死了轉頭size. 如果要轉size就要換電轉頭的size; 即不能像手轉一樣調整size. 要換size就要花錢買特定size的轉頭 = =
    [版主回覆04/20/2010 06:21:00]一般都可以當電鑽用,只要如手鑽般換一換咬住鑽咀的 collet 就行了。Dremel 甚至有出一款萬用的 collet,一如大型電鑽那樣咬住鑽咀。

    回覆刪除
  13. 新電磨睇落都好粗壯啊!是否很重呢? 而且握手位嘅設計無舊個支咁好啊!
    [版主回覆04/20/2010 06:15:00]你這樣一提我又走去比較一下,新舊兩支重量相約但舊那個確是好揸得多!

    回覆刪除
  14. 島主的裸體打磨提議好實際, 正如d鬼妹著住bikini 洗車
    [版主回覆04/20/2010 06:01:00]解元果然有見地 

    回覆刪除