Translate

鼠年願望

今日放工後收到早陣子訂的三盒模型,希望從此能夠忍手,留待回香港後才再買模型  (蟹蛇請放心,阿媽 call、格納庫及直升機我仍要的!)


這三盒模型中,看倌見到盒五星應該不會意外,因為我是科幻模型迷,但下面兩盒相同的德軍迫擊炮模型恐怕就會覺得意外。不過其實這兩盒模型也是用來砌科幻模型的嘛


12 則留言:

  1. 呀...........又見到 Wave 1:144 五星物語 模型....
    勾起盒未完全嘅最強幻象.....
    [版主回覆02/13/2008 11:50:00]大部份模型人都有這種回憶的!

    回覆刪除
  2. 我都訂左SR 1  ...但18日仲未寄到黎囉
    [版主回覆02/13/2008 11:51:00]18 日是從寄出計定入單計先?!

    回覆刪除
  3. 好彩你叫我放心O者……
    [版主回覆02/13/2008 11:53:00]我唔敢放你飛機!

    回覆刪除
  4. SR 1 正呀, 不過好貴
    [版主回覆02/13/2008 11:57:00]Wave 幾年先出一部注膠 1:144 五星,稍貴也都算吧!

    回覆刪除
  5. SR-1澳門反而見好多貨...澳門玩五星GE人真係好少...希望D鋪會繼續入貨...
    [版主回覆02/13/2008 12:00:00]Wave 的貨源也並非很充裕,有機會缺貨的。

    回覆刪除
  6. 五星那一盒好吸引! 唔知難唔難砌呢?
    之前隻最強幻象太嚇人了!
    [版主回覆02/13/2008 12:03:00]暫時覺得夾口比最強幻象稍好,而整體雕刻又相當有水準,可比媲最強幻象。

    回覆刪除
  7. 18 日是從寄出計...... 今日係第19日了......... yaya~ 其實比起好耐以前既1:100 led mirage 同1:144 kog 我覺得己經有進步了~ 以前1:100 led mirage 有d 夾口好似一蚊銀既厚度架
    [版主回覆02/13/2008 20:24:00]作為參考,我那盒是 HLJ 在一月廿四日用 SAR 寄出,在二月六日抵達。(新年去了多倫多,所以在星期一才拿到手。)

    回覆刪除
  8. 呀~~~~~~~~盒五星我買唔到呀~~~~~~~~~~!!!!
    好想好想砌呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!
    你就好啦!!
    [版主回覆02/14/2008 12:17:00]三月普通版會推出,到時要留意了。要限定版而又不介意上網買的話,HLJ 還有貨。

    回覆刪除
  9. 年初一 , 手痕痕開咗隻五星最强幻像嚟砌 , 加埋隻沙煞比 , X10A 同 VF0A 一共四個火頭 , 點算好呢 ?!
    [版主回覆02/14/2008 12:21:00]歡迎加入爛尾俱樂部  (隻 Wave 1:100 最强幻像 如果爛尾也是非戰之罪。)

    回覆刪除
  10. ENGAGE is really cool as figure! someday i love to try~~~ GANBARE!
    [版主回覆02/16/2008 22:01:00]I am glad to see that Wave really did a nice job on this wonderful design of Engage

    回覆刪除
  11. 嘩嘩嘩,第一盒,直頭正野啦!!
    [版主回覆02/16/2008 21:59:00]但衰在我無時間砌

    回覆刪除
  12. 多謝資料提供!去咗 HLJ 落 Order la!希望怏啲收到啦!!
    [版主回覆02/17/2008 00:26:00]別客氣,不過你也很熱血喎!

    回覆刪除