Translate

暴風雪前夕

過去幾日一直留意天氣報告,結果選了今天放工後一個零下四度左右的傍晚出外影相。基本上這個已經是最佳的選擇,因為氣溫既不是零度以上開始溶雪,又不是零下十多度會冷彊手指,而且天又沒有落雪甚或如明天般有雪暴吹襲,所以這個傍晚可以在室外走了個半鐘頭影影相。(巴士司機仍在罷工,行攰了也不能坐車回家!)


因為臨近聖誕的關係,又已經完成今年要做的工作,所以在公司未等到天黑就溜了去國會影相。因為氣溫的緣故,所以把相機很多的設定都訂為自動,故此相片的顏色不是十分正確(Canon 機),而且全都偏光。雖然如此,但總好過要我在天寒地凍的環境下左按右按那些要除手套才按到的小掣。閒話休題,去片!


下圖:國會的正面,天色還未全黑,影出來的效果不是最好的。


下兩圖:天色算是全黑了,但天上烏雲密布,地面的光和雪把天空照得相當光。


下數圖:國會正面的近影,當時天色仍然頗光。


下圖:這不是國會的建築物。


下圖:國會背面的建築物。原來那些燈飾只有正面才有,國會的背面是沒有張燈掛綵,可惜可惜!


下圖:從國會背面影出來的渥太華河 (Ottawa River),河的南面(左邊)是安大略省 (Ontario),另一面是魁北克省 (Quebec)。


下圖:結了冰的 Rideau Canal。早幾日已經見有車在上面行走,準備遲些開放給公眾溜冰。


下數圖:市中心


下兩圖:用和沒有用閃光燈的分別。用了閃光燈就可以見到當時是飄降著微雪的。

21 則留言:

  1. 以前拍夜景老師咁教:
    1. 在未黑齊時先拍一張,拍下建物未黑前的細部。
    2. 入黑後雙重爆光拍一張,為拍燈光。
     
    出來的相可以好靚。
    [版主回覆12/19/2008 12:53:00]謝謝  我真係未試過雙重爆光,有時間真係要學吓。不過我估要在天寒地凍下做雙重爆光會有點難!

    回覆刪除
  2. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/18/Hong_Kong_Night_Skyline.jpg
     
    我估呢張係咁拍出來的。
    [版主回覆12/19/2008 12:53:00]好大張相啊!

    回覆刪除
  3. 為左blog友睇到你睇到的,零下四度出外,你可算是功德無量!聖誕真快樂!
    [版主回覆12/19/2008 12:55:00]係滿足我自己的好奇心吧!對,聖誕真快樂,不過有點流鼻涕!

    回覆刪除
  4. 天寒地凍下做雙重爆光有乜難?如果大風會煩o的,但凍,只要相機不動,便不會有問題。
    你是怕凍到人都不動?
    [版主回覆12/19/2008 13:36:00]你認為在未黑齊及入黑後中間的一段時間,相機不能動但一個人在室外可以做乜呢?

    回覆刪除
  5. 果然係風景先決
    [版主回覆12/19/2008 20:13:00]於我這種沒有技巧可言的用家來說,這個選擇是太重要了!

    回覆刪除
  6. 如果你掌握得好,那段時間其實只是 10 min 左右。
    [版主回覆12/19/2008 20:15:00]那麼短   那又不難一試!

    回覆刪除
  7. 點解你D相可以靚成咁架~~~~
    [版主回覆12/19/2008 20:16:00]風景先決,風景先決

    回覆刪除
  8. 噢,夜景下紅當當的國會大樓好似...模型。點解呢?連比例都好似細左咁,係 1/87既 HO scale。又,點解周圍都無人嘅?係香港無論幾熱幾凍,一到時節總係人日人海。
    [版主回覆12/21/2008 00:47:00]我都唔係太明點解周圍無人,去年星期五及今年星期四,氣溫相若但就係都無人,奇怪!

    回覆刪除
  9. 天寒地凍咁為Blog友著想  
    聖誕快樂
    [版主回覆12/21/2008 00:43:00]只不過滿足自己的好奇吧!

    回覆刪除
  10. 好有氣氛喎, 咁凍都出去影,
    好有攝影熱誠的心呢..
    我覺得要影出現場氣氛, 不落閃效果係好多呢~
    [版主回覆12/21/2008 00:42:00]唔落閃光燈真係要用腳架(今次貪方便沒有帶腳架,結果唔洗多講...)

    回覆刪除
  11. 影得好靚, 好似童話世界咁
    [版主回覆12/21/2008 00:39:00]同童話世界一樣,只有一個月的短暫光輝!

    回覆刪除
  12. 嘩! 你仲有心情影相, 今日放工返到屋企連門口都見唔到呀!!
    [版主回覆12/21/2008 00:38:00]努力鏟雪吧!星期五時渥太華到四點放工時先開始落雪

    回覆刪除
  13. 這是風雨前的平靜嗎?
    [版主回覆12/21/2008 00:35:00]這是風 雪 前的平靜!

    回覆刪除
  14. 嘩﹗﹗好靚呀﹗(真係嘩左出來﹗﹗)
    仲有呀………
    我又唔見左你地址……SOR
    [版主回覆12/21/2008 00:32:00]你要我個地址做乜?寄聖誕咭乎

    回覆刪除
  15. 真係好正 to 小鯊, 又學到野
    [版主回覆12/21/2008 00:31:00]老實講,我都相當意外原來小鯊有學過影相!

    回覆刪除
  16. 鏟好啦! 返僅工添啦!
    [版主回覆12/21/2008 00:49:00]你有機就梗係輕鬆啦!

    回覆刪除
  17. 通常高手係深蔵不露 快d 抽十分鐘試下
    [版主回覆12/22/2008 01:04:00]已經抽了超過十分鐘時間去試,不過未影之前發覺相機沒有雙重爆光功能,影之後發覺軟件也沒有雙重爆光功能

    回覆刪除
  18. 有咁既風景影夜景,真一流!!!
    [版主回覆12/22/2008 00:59:00]仲有好凍的氣溫

    回覆刪除
  19. 好靚! 好懷念...
    [版主回覆12/22/2008 00:58:00]Vancouver 好少有雪,但今年連西岸都有白色聖誕。

    回覆刪除
  20. 用photoshop 兩張相較低opacity 夾埋試下~
    [版主回覆12/22/2008 02:24:00]好彩你提提我要校 opacity, 謝謝

    回覆刪除
  21. 聖誕快樂~咁凍都影左咁多靚相 太偉大了
    看到咁浪漫嘅聖誕夜景  真的有點感觸
     
    [版主回覆12/22/2008 02:25:00]謝,這只是聖誕的另一種感覺吧!

    回覆刪除