Translate

一天比一天精彩

相信好多朋友都知道,世界將會在 2012 年毀滅,若不知道的話可以跑去戲院發掘一下。既然知道大限將至,我也趁早玩樂一番。首先是在星期六於多倫多出了部生果手機;我在渥太華是遍尋不獲此機的。不過因為是新出瀘的關係,還是昨天才收到從網上買的機套和機面護膜(街舖未有得賣)。














另外我在多倫多時亦買了部遙控飛機。本來受其他卜友引誘想買部直升機,但見價錢太貴,只是貪過癮不值得,改而買了這部有半價的飛機。不過恐怕這是一個正確的決定,因為入手至今都未有衝動去試。(對,還未飛過,仍在充電中!)














最後,昨天收到三盒模型。剛才在看 Terminator Salvation 時已開始在素組部轟雷,明日看 T.S. 的製作花絮時應該可以啪起它。


10 則留言:

  1. 你唔覺得blogger太多花神嘢set咩?

    BTW, blogger咪一樣要打驗証碼

    回覆刪除
  2. JKL:

    blogger的驗證碼功能是可以關閉的。在這裡:
    http://qkpic.com/5596e
    然後你可以配合"who can comment"設置去有效避免陌生人留言:
    http://qkpic.com/0a359

    比如說我的blog是這樣的:關閉驗證碼,但是一定要有有效賬戶才可以留言,然後每個留言都會foward一個copy給我approve才刊登的。

    回覆刪除
  3. 下下都approve咪仲煩? 而且好似post唔到IMG tag落comment...

    回覆刪除
  4. 用落一排先,我都想開始係 blogger 到出blog
    起碼唔洗好似 yahoo 咁打完 d 野不翼亦飛,乜x野都唔見晒。
    仲要對吾字都冇多句

    回覆刪除
  5. 最新的回應放在最底的?
    不是放在頂頂好些嗎?

    還有,佢做乜要我一定入要入個 URL,我無唔得咩?

    回覆刪除
  6. 華佬, 你覺得Google有問題時會有人同你講對吾字嗎? FYI, 俾咗錢做support的Google Apps, 回覆都要等48!

    小鯊, 入URL係ID verification嘅其中之一, 我就用我Google account...

    I think I will stick with Yahoo Blog...

    回覆刪除
  7. 我以前都有用blogspot,
    但用得好唔慣.
    yahoo係PC既話,
    blogspot就係Mac.
    同埋blogspot一篇唔可以多個8張相.
    呢樣係我唔用佢既主要原因.

    回覆刪除
  8. JKL:驗証碼功能已關閉。(我見 Michael 那裡沒有才以為沒有。)
    Michael:謝,已經知道怎去搞了。
    華佬:如大王所言,只有八張相的話,Blogger 不是模型人的福地!
    小鯊:各處鄉村各處例,回應的次序與很多討論區一樣,但似乎我控制不到。
    大王:你的意見太有用了,謝謝!

    回覆刪除
  9. 原來Blogspot都可以upload超過10張相了.

    回覆刪除
  10. 呢度真係好似好d bo~(計數中
    起碼唔洗用"驗隻馬"
    試下用先~

    回覆刪除