Translate

悲情「二奶」燒炭殺子女 謀殺罪脫 陪審團一致裁決誤殺

【明報專訊】自嘆一出生就是「掃把星」的三子之母,甘當佛堂「大師」的「二號情人」十多年,與家人斷絕來往,孤立無援,一夜間得悉大師或四處留情而大受打擊,燒炭欲與一對親生子女同歸於盡,釀成兄妹雙亡母生還的悲 … 1989年被告正值求學,隨家母前往「觀音聖陽宮」參拜,認識負責人李錦士,對其「神明力量」深信不疑而投入門下,錯亂情緣從此萌芽。…




這個悲情「二奶」故之然是害了她自己一對子女,但她自己又何嘗不是被上一代(她母親)害了呢?好地地一個學生妹又怎會認識「觀音聖陽宮」的李錦士呢?何需去認識李錦士的「神明力量」呢?所謂入廟拜神也還算吧,實在沒有需要帶小朋友去深入認識呢!不過這類情況可謂中外皆有,只不過外國的版本通常是神父或牧師搞幼童(然後教廷幫手掩飾吧)。雖云遇人不淑是自己倒霉,但作為家長的也不能不負部份責任吧!

7 則留言:

  1. 大概掃把星的觀念就是被告母親先提出吧!
    [版主回覆11/26/2010 09:56:00]亦有可能是淫棍以此嚇她從而擺佈她。

    回覆刪除
  2. 一開始就是悲劇...是孽...
    [版主回覆11/26/2010 09:56:00]只是開始的時間比報導中早囉。

    回覆刪除
  3. 結果都係一個悲劇....
    [版主回覆11/26/2010 09:59:00]我希望多一個悲劇,就係條淫棍家破人亡!

    回覆刪除
  4. 哩個都唔知乜嘢世界黎, 女人走去溝大師, 大師又鍾意淫亂 "性陽宮". 佢哋一開始就腦根有問題. 就算女嘅唔搞大師, 大師唔搞哩個女人, 遲早都會走去搞狗, 搞貓搞四腳蛇.. <其「神明力量」深信不疑而>...大佬, 幾信都好都冇理由信到上床呱, 根本就男嘅就淫, 女嘅就痕...但最頂癮嘅係佢哋點衰點賤竟然會關連落d 子女道; 事實上哩家嘢好興, 有乜 e 郁就攬埋d 仔女一齊死.....老實講個女嘅死不足措, 地球大排人死極都唔會絕種, 個大師死 q 埋就重好, 但連 d 唔關事嘅都死 q 埋, 咁哩 d 淫棍死一百次都唔夠....
    [版主回覆11/26/2010 10:03:00]好一句「男嘅就淫, 女嘅就痕」

    回覆刪除
  5. 罪孽早種,連累下一代,這是信佛所謂大師應有的行為嗎?
    淫僧一名吧 .........
    [版主回覆11/26/2010 10:04:00]我就不清楚那是佛家還是其他教派了。

    回覆刪除
  6. 正面d去想, 你肯去扼的話, 女人係會俾你扼到的
    [版主回覆11/26/2010 10:05:00](Empty)

    回覆刪除
  7. 我都係相信[雙星]穩妥啲囉 . 得閒嘅時候, 我呢啲善信都會去到[地理]堂,搵那兒位大師
    [版主回覆11/26/2010 10:08:00]對,本座不會呃如你般的男人老狗,就連比本座重和老的女仕都不會呃,大家放一百二十個心吧!

    回覆刪除