Translate

BLOG友笑笑團2012 - G Gundam 報到 + 完成


這模型是受了笑笑團的感召而製作,但自問不是乾誠(讀「虔誠」)的人,三分鐘熱度總是難免的。為免又產生多一個冷宮佳麗,唯有在兩分半鐘內起貨。所以初時決定用一星期 OOB 來完成,誰不知一素組起來就忍不了手又鋸又刻,所以唯有打算用兩星期來完成。到最後埋單計數還是要三個星期才可以完成。所以這模型說來就來,說完就完;而且嘛,說走就走,現在已經在郵局與之前完成的 Defender 一同去香港遊埠了。



下圖:扮下 King sir 先



下八圖:八個角度下的 G Gundam。









下兩圖:這個模型真真正正改造過的就祇有後裙甲的活動形式。本來後裙甲是整塊都一起活動的,但我手痕鋸了中間方方正正的部份出來然後黐死了它。



下七圖:表面改動過的地方。








下五圖:這模型砌得實在太急,以下五幅相就是全部有拍下的製作中途照;而且還是因為想放在 Facebook 才去拍下來的。






下兩圖:今次是第一次使用 Alclad 的灰,雖然遠遠比起 AV 的灰好(至少可以打磨),但就相當之濃,一不留神噴筆留在同一地點稍耐就噴出相當厚的灰。所以最好還是郡是的 Mr. Primer Surfacer。

12 則留言:

  1. 刻線好細緻而又不過火,正! d(^_^o) 上色方面同之前的高達模型唔同,無陰影+光面? 又一番味道呢...
    [版主回覆10/17/2011 01:32:42]我知道這樣趕但又用光面是自暴其短的,但今次實在好想噴個光澤出來,所以理不到那麼多了。
    [JKL回覆10/16/2011 20:59:18]其實從相中見到幾個好小在地理sir的模型中出現的細bug,可能是光面關係,一些細bug在近鏡就但浮現出來。但咁細隻唔用macro鏡都唔係好覺... 而無陰影及半光面已是近幾年電J範例的造法,我也一直怠惰地做 d(^_^o)
    [版主回覆10/16/2011 20:43:51]謝團長,不過其實手功做得好粗下,博大霧在云云巾中唔多覺眼吧 XD 對,時間關係,今次無噴陰影,祇在最後噴了半光澤就算數了。

    回覆刪除
  2. ///但自問不是乾誠的人/// 我諗左一陣,乜野叫「乾(干)誠」?然後諗「乾」仲有乜讀音,至知原來你指「虔誠」。哈哈哈…好玩…
    [版主回覆10/17/2011 01:34:34]我寫的時候都覺有唔妥,但邊看電視邊寫就有這個問題。多謝大人更正 m(_ _)m

    回覆刪除
  3. 近睇原本做咗好多 detail...
    快手
    [版主回覆10/18/2011 05:39:32]謝。真係除了快之外就乏善足陳!

    回覆刪除
  4. 真係估不到會用g gundam出笑笑團,還以為會用uc機體啊 ~
    最近想嘗試噴灰,請問用Mr. Primer Surfacer的灰和稀釋劑的比例是多少呢?
    [版主回覆10/18/2011 05:54:03]今年笑笑團可以用任何機體嘛!
    這隻 Mr. Primer Surfacer 是要用 Leveling Thinner 開的,其中一個原因是可以噴得比較滑(同時也非常容易溶於 Thinner 中),所以我噴時校得比 Mr. Surfacer 更稀,至少一份 Mr. Primer Surfacer 兩份 Mr. Leveling Thinner。當然,濃度是視乎需要,個人喜好和噴鎗/泵的能力而加減的。

    回覆刪除
  5. 胸甲個蓋好有其實鎧甲feel!
    [版主回覆10/21/2011 11:32:01]不過可惜在用色上太深沉甚不起眼。

    回覆刪除
  6. 細節位真係加得好正!!
    [版主回覆10/21/2011 11:32:38]謝過,不過手功還是差得很!

    回覆刪除
  7. 有心睇就見加咗好多detail. 上色可能做得不夠理想.
    都係試新灰未得心應手, 破壞了上色心情?
    [版主回覆10/21/2011 11:37:06]灰反而不是破壞心情的地方,最差者是上色的幾日,每晚做到好夜以為可以第二日完成,但每次都發覺要更多時間去做,如是者一連好幾晚都唔夠瞓,實在令我很氣餒!

    回覆刪除
  8. 半光澤~!
    [版主回覆10/31/2011 06:43:16]對,是用了半光澤。還是最近才發現田宮有出這個透明油,之前都祇能在啞和全光澤中二揀一。

    回覆刪除
  9. 小腿部份的排氣位置我總不能可以上色至很乾淨=_=
    [版主回覆10/31/2011 06:45:28]我祇是先上白色,用遮蓋膠紙包好後才上深灰色吧。一般來說祇要有時間有小小耐性都可以做得到的。你也加油吧!

    回覆刪除
  10. 哩個好似係隻抽高達黎喎....
    [版主回覆10/31/2011 06:47:14]是神,是神高達啊!

    回覆刪除
  11. 估唔到地理師兄都會入隻G巾,仲要咁快攪掂添!自問對內裡故事不太認同,機械人咁昂貴o既物資用o黎格鬥,不太合經濟原則,而且仲要係全世界都有!可能自己深受"一年戰爭"故事毒害,所以對這類另類提才提不起勁去欣賞........
    [版主回覆11/09/2011 13:44:22]其實砌它純粹是為了華佬,而剛巧 HLJ 又有特價吧。老實講,我連【機動武鬥傳】也沒有看過呢!

    回覆刪除
  12. 師兄,生日快上, happy B-day!
    [版主回覆11/09/2011 13:41:26]多謝多謝!(又老一歲了 >_<)

    回覆刪除