Translate

毒,好毒果隻!

可能是屋企逐漸成形的關係,這幾天越來越放多了時間去追 HP7,結果自然是應該收拾的家要持續凌亂下去。我,果然係一個受唔住誘惑嘅 muggle!

8 則留言:

  1. 原來你係哈理咪,都係現在才知!

    回覆刪除
  2. 呀! 原來你有買HP!?  我一開始就買咗中文版, 所以第七集英文版冇買到... 搞到而家要扮又盲又聾, 驚知到太多第七集嘅內容, 日後睇中文版會冇癮.... 而家我重睇緊第六集, 都就睇完... 跟住又發咗神經整緊校長枝魔杖..... 哈利波波簡直係 劇毒

    回覆刪除
  3. 我或者都算是哈利波波迷吧,畢竟這套小說都可以做一個年代的標記。 我自己對於穿橋的影響其實不大,所以雖然現在只看了一半而又在 Wikipedia 看了全書的結局,但仍然看得津津有味

    回覆刪除
  4. 第五集那本我買左好耐都未看.......都唔知幾時至看到第七集.....

    回覆刪除
  5. 我都想中毒……但我早年幾前買了頭4集,但只是看了頭幾頁便沒有看了……(是題材不合嗎? )

    回覆刪除
  6. 我買了頭三集的英文版,看完第一本都唔想看第二本。

    回覆刪除
  7. 我都仲努力睇緊order of phoenix, 堅持要睇完書至睇戲 我個女已猛催我睇快d, 話套戲就來落畫....

    回覆刪除
  8. 你帶個女去睇,妳自己在戲院瞓囉

    回覆刪除