Translate

香港之行:片段

自己一直有兩部傻瓜機,較舊的一部是 Canon PowerShot S2IS,另一部是 Nikon Coolpix S10。當初買 S10 是因為部 S2 壞了,而壞的原因估計是相機太大部,自己多數放了入行李坐飛機顛簸所致;所以選擇 S10 就是喜歡它較小(方便放入手提行李)和有 10X zoom。因此這次回香港就是帶了部 S10 用。



曾經想過在出發前買部單鏡反光機回香港用,但一來趕電擊沒時間看,二來自覺沒有本事用單反,三來是很貴。但自己從香港回加拿大不足一個星期就買了部 Canon Rebel XSi (即  EOS 450D),原因是在香港除了見到很多人用單反之外,最重要是見到用單反的人原來不一定比我更懂影相!也許我也不必妄自菲薄,就從入門開始吧!



這個香港之行系列已經拖了很久,所以這是最後一編。趁自己還有一點記憶,在此記下一些當時的片段。


下圖:海洋公園


下圖:萬里長城


下圖:居庸關


下圖:天安門廣場 正陽門


下圖:天安門廣場


下圖:北京天壇祈年殿


下圖:北京故宮角樓


下圖:北京故宮太和門,門後才是太和殿


下圖:杭州西湖附近的一個公園


下圖:杭州西湖


下圖:西湖邊的不知名建築物


下圖:日落西湖


下圖:桐鄉市烏鎮


下圖:「夜上海,夜上海,你是個不夜城。」


下圖:上海國際會議中心


下圖:志蓮淨苑


下圖:東方之珠


下圖:中環碼頭

11 則留言:

  1. 潛水咁耐就係寫呢個post? 佢應該唔洗寫咁多日嘅!
    又, "用單反的人原來不一定比我更懂影相" ??
    係边個? 好多扑友都用單反喎! 有無人對號入座?
    [版主回覆10/01/2008 05:46:00]潛水咁耐要專心處理個人事宜嘛,例如睇豉油碟,執屋,整單車,等等  
    放心,大家不必對號入座,兩個人的例子都沒有卜友份

    回覆刪除
  2. 這次行程都去過好多地方喎,相都影得唔錯  ~
    [版主回覆10/01/2008 05:40:00]不過一般來說天氣不甚好!

    回覆刪除
  3. Welcome to the club of DSLR! (But I don't own one yet... Still using my friend's 350D... )
    [版主回覆09/30/2008 20:17:00]Thanks, hope I'll put it in good use

    回覆刪除
  4. 謝謝分享! 影多D加拿大風景相比我地睇啦.
    [版主回覆10/01/2008 05:39:00]有機會嘅!

    回覆刪除
  5. 入多幾支L鏡先講
    [版主回覆10/01/2008 05:38:00]會唔會學好影相先講好啲呢

    回覆刪除
  6. 終於加入左單反行列啦~ 恭喜恭喜~
    我都認同你講 ' 用單反不一懂影相'
     而且當一樣野普及左,仲會有好多理論多多但影又係一回事的大師出現!
    係我影相既朋友裡面就有2個係咁...
    另外呢, 我覺得車仔講得啱呀, 慢慢你就忍唔到手要入番支'L鏡架啦~~
     
    [版主回覆10/02/2008 10:43:00]這裡不同香港,想買支 L 鏡一點都不容易,只有在專門攝影店才可能有;一般如香港的百老滙式大型連鎖電器舖是找不到的。所以魔鬼的吸引力頗為有限。

    回覆刪除
  7. 以後又多個話題講.....
    [版主回覆10/02/2008 10:39:00]我未有耐有本事吹水

    回覆刪除
  8. 夜景影得唔錯喎!
    [版主回覆10/02/2008 10:38:00]勁多雜訊啊!

    回覆刪除
  9. 仲有好多人以為買部專業機返嚟,影張相出嚟就自動會靚...........
    [版主回覆10/02/2008 10:38:00]我就係認識一個咁嘅人!

    回覆刪除
  10. 相影得十分靚.
    看來你除了用不完的時間外,還有用不盡的銀彈
    [版主回覆10/03/2008 20:37:00]作為寡佬,我當然有不少時間;作為單身一族,經濟負擔也不是大大!

    回覆刪除
  11. 單反我都恨咗好耐.....
    [版主回覆10/04/2008 12:41:00]如果你認識多幾個買部單反就以為會自動影到靚相的人,也許你亦會決心去入部相機

    回覆刪除