Translate

肥仔京寶梵

見自己幾日無聲無氣,又見了阿蟲的舊版京寶梵,於是取來拍了幾張相,不過拍出來的效果不好


下圖:應該是九十年初的製作了。



下圖:改過一下的前胸,但礙於技術,仍是豐滿得很。



下兩圖:京寶梵太多武器了,部份不加上武器的地方就改成了「開鎖」的狀態。



下圖:當年不懂造形畢地為何物,手指要一截一截用廢膠條去砌。



下圖:當年也沒有金屬補品,加兩個田宮透明膠管上去就了事!


11 則留言:

  1. If I cannot finish my on time, I would like to borrow your and send it to 蟹蛇.   Ha! Ha ! Anyway,   中秋節快樂 !
    [版主回覆09/15/2008 05:03:00]我估就算 蟹蛇盲咗,其他在場人士多數還有人未盲

    回覆刪除
  2. 祝中秋快樂
    [版主回覆09/15/2008 05:04:00]謝,same to you.

    回覆刪除
  3. 祝中秋快乐!!
    [版主回覆09/15/2008 05:05:00]大家咁話!

    回覆刪除
  4. 希望大家有個開心快樂的中秋節啦~ ^^!
    [版主回覆09/15/2008 05:07:00]多謝,快樂嘅嘢盡人事啦!

    回覆刪除
  5. 中秋快樂!!!
    [版主回覆09/15/2008 05:08:00]謝,不過我無相子過中秋!

    回覆刪除
  6. 中秋節快樂
    小弟當年都有改依件野,不過今時今日就.......更喺收埋唔比人睇啦
    [版主回覆09/15/2008 05:10:00]人人都有砌得唔好嘅時侯啦,怕乜?!

    回覆刪除
  7. 依件京寶梵係當年小弟學整模型其中一件實驗作.....
    當然水準一般,但好好經驗.......
    [版主回覆09/15/2008 05:12:00]當年這系列的 1:144 算為笨大挽回不少聲譽了!

    回覆刪除
  8. 中秋快樂呀老同... 話時話, 隻舊版是否双腳比較分開呢?
    [版主回覆09/15/2008 05:14:00]雙腳比較分開應該不是舊版新版問題,而是京寶梵的設計沒有裙甲最重要。

    回覆刪除
  9. 中秋佳節祝大家 "日日砌模型, 家家有錢剩!"
    哩佢說話要比你老婆/女友/家人/子女等等..睇下啦
    [版主回覆09/15/2008 05:15:00]謝,句話啱聽!

    回覆刪除
  10. 中秋節快樂
    我好耐之前只砌過mg版炸~
    [版主回覆09/15/2008 05:15:00]你都入了 HGUC 版啦!

    回覆刪除
  11. 中秋節快樂
    [版主回覆09/15/2008 05:15:00]謝謝!

    回覆刪除